Közösségi oldalak
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Webáruháza maximális kapcsolódását a Facebook, Twitter, Instagram, vagy Pinterest oldalakhoz
- Az egyes közösségi oldalak gombjait a tartalom gyors megosztásához
- Az ügyfelek gyors bejelentkezését a webáruházba a közösségi oldalakon keresztül, ami megkönnyíti a rendelési folyamatot
- Kapcsolatot a Facebook hirdetési rendszerrel, beleértve a konverzió mérését és a fejlett remarketinget
A közösségi oldalak manapság már kihagyhatatlan tényezői az online jelenlétnek. Ezeken a fórumokon minden korosztályt megtalálni, beleértve a már meglévő és a jövőbeli vásárlóit is. A közösségi oldalak a legjobb csatornák közé tartoznak az ügyfelekkel való kapcsolatok kiépítéséhez és a visszajelzések begyűjtéséhez. Ezen felül webáruházát széles körben láthatóvá teheti és gondtalanul értékesíthet.
A Facebooknak 6,5 millió felhasználója van Magyarországon, és már az Instagram is 2 és fél millió hazai felhasználóval büszkélkedhet. A legtöbbet akarja kihozni a közösségi oldalakból? Alkalmazásunk ebben segít. Pörgesse fel webáruházát, és használja ki a közösségi oldalak nyújtotta lehetőséget!
Megosztás gomb
Az egyik lehetőség a Facebook, a Twitter és a Pinterest megosztás gombja, amelynek köszönhetően vásárlói könnyedén megoszthatják a termékekkel kapcsolatos információkat ismerőseikkel. Mindez növelheti az áruház forgalmát és ismertségét.
Bejelentkezés Facebook profillal
Egy másik funkció lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy Facebook-fiókkal jelentkezzenek be a webáruházba. Ez egy egyre népszerűbb szolgáltatás, amely növeli a regisztrált ügyfelek megszerzésének esélyét is.
Kapcsolódás Messengerrel
A Facebook Messengert több mint 5,5 millió magyar használja okostelefonján. Kár lenne ezt nem kihasználni, igaz? Csatlakozásunknak köszönhetően elküldheti a megrendeléssel kapcsolatos információkat az ügyfél Facebook Messengerébe. A visszaigazolásban láthatják az összes kiválasztott terméket, valamint a szállítás és a fizetés részleteit. Gyors áttekintést kaphatnak a megrendelés állapotáról, és ha bármilyen probléma felmerül, könnyen megoldhatják a további kommunikáció során.
Facebook Pixel
Ez a sokoldalú pixel lehetővé teszi a konverziók és egyéb műveletek mérését, valamint a remarketing-lehetőségek összegyűjtését. Lehetővé teszi, hogy optimalizáljon és felhasználói csoportokat hozzon létre a hirdetési kampányokhoz, majd alaposabban kiértékelje őket.
Widgetek a webáruházban
Ne felejtsen el hozzáadni egy Facebook és Instagram widgetet webáruházához. Ez sokkal nagyobb esélyt ad új követők megszerzésére, és jobban megismerheti, mi zajlik a közösségi oldalakon.