Kapcsolódó termékek
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Növelheted a rendelés értékét
- Automatikusan megjelenítheted azon kiegészítő termékeket, amelyek a kiválasztott áruhoz logikusan illeszkednek
- Könnyen beállítható
- Párosíthatod egymással a kapcsolódó termékeket, mindezt elég csak az egyiknél beállítani - de ez nem feltétel
Azon gondolkodsz, hogyan lehetne növelni a megrendelések értékét? Ha igen, akkor itt a megoldás: mutass meg egyéb, kapcsolódó termékeket a már kiválasztotthoz. Ennek a megoldásnak köszönhetően korrekt módon ajánlhatod azokat a termékeket, amelyek valóban kapcsolódnak a megtekintett termékhez. Megteheted a vásárlás közbenső lépéseként (kiterjesztett megrendelés) vagy a megrendelés első lépésében. Például a kék Nike póló részleteire vonatkozóan kék Nike cipőket és rövidnadrágokat ajánlhatsz, hogy a látogató azonnal kösse össze őket egymással, és létrehozhasson egy összeillő szettet, így nagyobb valószínűséggel fog nagyobb összegű megrendelést leadni.
A Kapcsolódó termékek alkalmazás jellemzői
A kapcsolódó termékek felsorolása a termék leírásában
Aktiválhatod a kapcsolódó termékek listáját a termék leírásában, majd egyszerűen párosíthatod őket egymással úgy, hogy legyen értelme az összeállításnak. Ügyelj arra, hogy úgy párosítsd a termékeket, hogy a pólók leírása ne tartalmazza a kapcsolódó termékek pólóit. (Ehhez a Hasonló termékek alkalmazást használhatjuk.) Próbáld meg annak megfelelően kijelölni a termékeket, hogy igazán megfeleljenek egymásnak, és az ügyfelednek valószínűleg együtt legyen rájuk szüksége - itt a remek lehetőség felkelteni benne ezt az igényt.
A kapcsolódó termékek felsorolása a vásárlás lépései között
A kapcsolódó termékek második megjelenési helye a vásárlás lépései közt említhető. Hirtelen teljesen más értelmet nyer, ha a kosárba lépés előtt a látogató más termékeket is lát, amelyek ösztönözhetik őt újabb vásárlásra. Miért olyan fontos a vásárlás közbeni lépés? A webáruházban nem minden látogató görgeti végig az oldalt a termék részletezésénél, így azonnal vásárolhat anélkül, hogy az ehhez kapcsolódó termékeket látná. A vásárlás közbeni megjelenésben megfelelően emlékeztetjük ezen termékekre. Ismét vigyázz arra, hogy mit kapcsolsz össze egymással: csak olyan terméket ajánlj, ami releváns lehet.
A kapcsolódó termékek felsorolása a kosár első lépésében
A kapcsolódó termékek utolsó megjelenítése a kosár első lépésében történik meg.
Miért jó Neked, ha ezt az alkalmazást választod?
Mindannyian megpróbálunk minél több releváns látogatót vonzani a webáruházba, hogy ügyfelekké alakítsuk őket, ami rengeteg erőfeszítésbe és pénzbe kerül. Meg kell tanulnunk, hogyan lehet a lehető legtöbbet kihozni ebből az egy ügyfélből, és növelni a megrendelés értékét, amire sok webáruház-tulajdonos már nem figyel eléggé. Ezzel az alkalmazással egy olyan eszközt kapsz, amelynek segítségével magasabb átlagos rendelési értéket érhetsz el, és ennek eredményeként több pénzt kereshetsz.
Kinek szól az alkalmazás?
Ez az alkalmazás nem csak divatcikkekhez való, mint azt sokan elsőre gondolják. Mindenki használni fogja, akinek választékában többféle kategóriájú termék szerepel, és aki rendelkezik összeillő termékekkel. Azt is bizonyíthatod látogatóidnak, hogy remek javaslatokat és megfelelő tanácsokat tudsz adni, hogy mit vásároljanak az adott termékhez. Néhány példa:
- A kék Nike pólókhoz kék Nike rövidnadrágokat ajánlhatunk
- Javasolhatunk egy tokot vagy védőfóliát a mobiltelefonhoz, amely passzol hozzá
- Egy nagy vaníliás gyertyához ajánlhatunk kis vaníliás gyertyákat a teljes kompozíció érdekében
- Javasolhatunk egeret, billentyűzetet vagy megfelelő táskát a laptophoz
- A fehérjeporhoz megfelelő shakert ajánlhatunk
A leggyakoribb hibák
Szeretnénk, hogy ez az alkalmazás a legjobban működjön számodra, ezért felsoroljuk a leggyakoribb hibákat:
- Ugyanabból a termékkategóriából párosítasz termékeket, amelyik mellé szeretnél megmutatni a kapcsolódót. Ezt a Hasonló termékek alkalmazás végzi, nem a Kapcsolódó termékek.
- Túl drága termékeket próbálsz párosítani egymással, például a sportzoknik mellé ne tegyél sportcipőt a kapcsolódó termékekbe, hanem inkább izzadságpántot, rövidnadrágot, fejpántot vagy hasonló árkategóriájú, nem túl drága termékeket.
- Túl nagy a különbség a termékek között. Sajnos ez is előfordul, néha megpróbálunk olyan dolgokat kitalálni, amelyek nem működnek. Például a tollasütőhöz ne teniszlabdákat, hanem tollaslabdákat ajánlj. Mindig próbáld átgondolni, hogy mi a legjobb kiegészítő egy adott fő termékhez.