Hasonló termékek
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- A webáruház oldalán tarthatod az ügyfeleid, és növelheted a megrendelés véglegesítésének valószínűségét
- A hasonló termékek (az adott termék alternatívái) automatikus megjelenítését
- Egyszerű beállítást - a hasonló termékek kapcsolódnak egymáshoz, ezért csak az egyikhez kell beállítani őket
Ajánld fel az ügyfeleknek a keresett termék más, hasonló változatát. Lehet, hogy a vásárlónak nem tetszenek igazán a megtekintett termék részletei, de például egy alternatíváját izgalmasabbnak találja. Esetleg a termék éppen elfogyott, de hasonló termék van raktáron! Ezzel a szolgáltatással az ügyfél nehezen tudja elkerülni a vásárlást.
A Hasonló termékek alkalmazás jellemzői
A termékoldalon a hasonló termékek beállítása után más, hasonló tulajdonságokkal rendelkező termékek jelennek meg. A vevő, aki az adott terméket választotta, javaslatot kap más termékekre, amelyek szintén tetszhetnek neki. Megspórolja azt az időt, amelyet egyébként egy másik webáruház keresésével töltene. Növeli annak esélyét, hogy az ügyfél nem veszíti el a türelmét, és nem fejezi be a vásárlást.
(Ha a termékek annyira hasonlóak, hogy például csak színükben vagy méretükben különböznek egymástól, akkor azt javasoljuk, hogy termékváltozatokként állítsák be őket.)
Hasonló termékeket állíthatsz be közvetlenül a termékek szerkesztése közben, kódok vagy terméknevek használatával az adminisztrációban.
Beállíthatod a megjelenítendő hasonló termékek maximális számát közvetlenül a termékoldalon és a kosárban is (a kapcsolódó termékek a kosárban is fontosak).
Javasoljuk, hogy ellenőrizd a Kölcsönös párosítás funkciót. Ennek köszönhetően a kapcsolat mindkét irányban működik. A hasonló termékek összekapcsolódnak, és hasonlóként jelennek meg mindkettő oldalán. Tehát csak állítsd be az egyiket, és a másik is automatikusan megjelenik.
Miért jó Neked, ha ezt az alkalmazást választod?
Lehet, hogy az ügyfélnek nem tetszik igazán a megtekintett termék minden részlete, és nem biztos a választásban. Szeretnél neki több lehetőséget is megmutatni? Ne veszíts egyetlen vásárlót sem: mutasd meg nekik a hasonló termékek kínálatát közvetlenül a termékoldalon. Mindig hasznos az alternatívák megléte, így az ügyfél nem a versenytársaidnál, hanem a saját oldaladon találhatja meg álmai termékét.