Tharanis ERP

Mit tesz lehetővé az alkalmazás?

  • A Tharanis ügyviteli rendszer egy kimondottan webshopok részére kialakított felhőalapú ERP rendszer
  • Egy online vállalatirányítási szoftver, ami teljes egészében felügyeli webáruháza(i)d működésének minden részletét, legyen szó számlázásról, beszerzésről, futárszolgálatok kezeléséről, NAV jelentésről, utánvét kezelésről vagy beszerzésről
  • Az ügyviteli rendszer bárhonnan elérhető, nincs szükség hosszadalmas telepítésre
  • Intézheted ügyeidet, ellenőrizheted folyamataidat a világ bármely pontjáról, köszönhetően a modern, felhőalapú, papírmentes technológiának
  • A Tharanis ERP teljes mértékben szinkronizál webáruházakkal, futárszolgálatokkal és könyvelőrendszerekkel, így csupán egy felületen kell csak dolgoznod. A webáruháza(i)d  működésének teljes folyamatát ezen keresztül tudod kezelni a beszerzéstől a számlázásig
  • Tekintsd meg a legfontosabb kérdéseket és válaszokat és a teljes funkciólistát
     

Kezeld és kövesd nyomon árajánlataidat a THARANIS-szal! A programrendszer árajánlat kezelő modulja kiválóan alkalmas árajánlataid egyszerű és gyors elkészítésére. Az árajánlatokhoz beállítható státuszok segítségével láthatod és nyomon követheted kiadott árajánlataid állapotát, elfogadott árajánlatából néhány kattintással megrendelést készíthetsz.

Az alkalmazás alapvető tulajdonságai

Bejövő megrendelések

Kezeld a különböző értékesítési csatornáidon beérkező megrendeléseket egy helyen! Online értékesítési csatornáiról (webáruházak, online plázák, THARANIS B2B) a THARANIS az általad beállított időközönként beolvassa az érkező megrendeléseket, így azok automatikusan a rendszerbe kerülnek. Offline csatornákon (email-ben vagy telefonon érkező, esetleg személyesen leadott megrendelések) szintén itt rögzíthetők. A megrendelésekből egy kattintással szállítólevelet és/vagy számlát készíthetsz akár tömegesen is.

Számlázás

A THARANIS beépített számlázó modullal rendelkezik, így nincs szükséged semmilyen számlázó program vagy online számlázó szolgáltatás igénybe vételére. Ennek köszönhetően a számlázás soha nem látott gyorsasággal és kényelemmel valósul meg, legyen szó megrendelések számlázásáról vagy fizikai üzletben történő értékesítésről. Az előleg és részszámlák készítése, azok későbbi beszámítása szintén itt történik, valamint itt van lehetőséged korábbi számla helyesbítésére/jóváírására és érvénytelenítésére is. A THARANIS papír alapú és elektronikus számlákat egyaránt képes kiállítani. Az elkészített számlák törvényi előírásoknak megfelelően természetesen azonnal továbbításra kerülnek a NAV Online számla rendszerében.

Előleg/díjbekérők

Sok ERP rendszer által méltatlanul mellőzött, szerintünk fontos funkció. Főleg az offline értékesítési csatornákon beérkező, előre fizetést igénylő megrendelések kezelésében nyújt segítséget. E mellett az előre fizetésekre vonatkozó bonyolult törvényi szabályozásnak történő megfelelés gyakran rendkívül körülményes ezen funkció használata nélkül. A kifizetett előleg/díjbekérőkből néhány kattintással előleg számla készíthető, mely később a végszámlába beszámítható.

 
 

Miért válaszd ezt az alkalmazást? 

Értékesítési csapat esetén rögzíthetünk Területi képviselőt a rendszerben. Partnerhez tudjuk kapcsolni a területi képviselőt, így megrendelés, számla, vagy egyéb bizonylat esetén automatikusan össze lesznek párosítva. Forgalmi kimutatásokat és elemzéseket, jutalékot tudunk az adatok alapján számolni. A területi képviselő jogosultságait is be tudjuk állítani, így csak a rá vonatkozó lehetőségeket látja Tharanis-on belül.

A B2B hozzáférés megadásával a területi képviselő bejelentkezhet a B2B rendszerbe és kiválaszthatja, hogy a vevők közül kinek a nevében ad le megrendelést. Csak azon vevők közül választhat, ahová ő, mint területi képviselő korábban beállításra került. Az itt megadott területi képviselők bejövő megrendelésekhez, kimenő számlákhoz és szállítólevelekhez adhatók meg, illetve mindhárom bizonylat kezelőablakában lehetőségünk van a bizonylatok területi képviselők szerinti szűrésére.

Kinek szól az alkalmazás?

Főként állandó vevőkkel rendelkező, jellemzően nagykereskedelmi tevékenységet (is) folytató vállalkozások számára hasznos. A B2B egy, közvetlenül a THARANIS adatbázisából dolgozó, értékesítési (leegyszerűsített webáruház) felület, amelyhez hozzáférést adhatsz állandó vásárlóidnak, akik ide bejelentkezve tájékozódhatnak a raktárkészletekről, árakról, illetve leadhatják megrendeléseiket. További lehetőségként láthatják korábbi vásárlásaikat, számláikat. Használatával nincs szükséged külön erre a célra fenntartott webáruházra, vagy webáruházadban viszonteladó ügyfeleid miatti plusz adminisztrációra. Leírás itt

Ár szabályok – Automata árazás

Lehetőségünk van a cikkek eladási árainak kiszámítására vonatkozó ár szabályok definiálására. Az itt definiált szabályokat a program folyamatosan figyeli és beszerzések készítésénél/módosításánál, valamint cikkek adatainak változásánál lehetőséget biztosít az eladási árak ezen ár szabályok alkalmazásával történő meghatározására.

  • Rendelések letöltése
  • Számlák feltöltése
  • Rendelések feltöltése
  • Szállítók letöltése-feltöltése
  • Panaszkezelés
  • Könyvelés, pénzügyi nyilvántartás
  • Forgalmi kimutatások
  • Költség kimutatások
  • Forgalmi grafikonok
  • Felhasználói aktivitás
  • Speciális készlet kezelés 

 

Hogyan aktiválhatod az alkalmazást? 

Próbáld ki a Tharanis Demo verziót ingyenesen és kötöttségek nélkül. Nézd végig a funkciókat és a működést, tekintsd meg kollégáiddal együtt, hogy döntés és indulás előtt a bevezetés már gördülékenyebb legyen.