Termékkel kapcsolatos beszélgetések
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Felületet biztosít egy adott termék megvitatására közvetlenül a termék oldalán
- Lehetősége van jóváhagyni a felhasználókat, törölni és szerkeszteni a bejegyzéseket
- Ön teljes mértékben ellenőrizheti a beszélgetéseket, a bejegyzések csak jóváhagyás után jelenhetnek meg, és csak ön válaszolhat közvetlenül
Tegye lehetővé tétovázó ügyfeleinek, hogy mások tapasztalatait közvetlenül a termék oldalán tekinthessék meg, a termék alatti beszélgetésben. Nem kell azért kilépni webáruházából, hogy a versenytársak weboldalán keressenek az ügyfelek véleményeket és válaszokat a termékkel kapcsolatban felmerülő kérdésekre.
A Termékekkel kapcsolatos beszélgetések alkalmazás tulajdonságai
Vonja be bátran ügyfeleit a beszélgetésbe, és növelje aktivitásukat a webáruházban. A megbeszélés ösztönzésével meghosszabbíthatja a webáruházban töltött időt, és növelheti a termék eladásának esélyét is, hiszen a bejegyzésekhez hozzászóló felhasználó megkapja a vásárláshoz szükséges legfrissebb információkat.
A beszélgetés beállításain belül megadhatja, hogy kinek lesz lehetősége megjegyzések hozzáadására. Tehát például az összes webhelylátogató, vagy csak a regisztráltak számára szeretné-e ezt biztosítani. Azt is kiválaszthatja, hogy ki válaszolhat a kérdésekre, és hogy a hozzászólásokat az adminisztrációban jóvá kell-e hagynia a közzététel előtt.
Miért jó önnek, ha ezt az alkalmazást választja?
A Termékkel kapcsolatos beszélgetések alkalmazás megfelelő impulzust jelenthet a webáruház rendszeres látogatóinak arra, hogy fizető ügyfelekké váljanak. Segítse a felhasználókat döntésük meghozatalában, és mutassa meg nekik a többi felhasználó tapasztalatait a termékről!