Termékkel kapcsolatos beszélgetések
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Felületet biztosít egy adott termék megvitatására közvetlenül a termék oldalán
- Lehetőséged van jóváhagyni a felhasználókat, törölni és szerkeszteni a bejegyzéseket
- Teljes mértékben ellenőrizheted a beszélgetéseket, a bejegyzések csak jóváhagyás után jelenhetnek meg, és csak te válaszolhatsz közvetlenül
Tedd lehetővé tétovázó ügyfeleidnek, hogy mások tapasztalatait közvetlenül a termék oldalán tekinthessék meg, a termék alatti beszélgetésben. Nem kell azért kilépni webáruházadból, hogy a versenytársak weboldalán keressenek az ügyfelek véleményeket és válaszokat a termékkel kapcsolatban felmerülő kérdésekre.
A Termékekkel kapcsolatos beszélgetések alkalmazás tulajdonságai
Vond be bátran ügyfeleid a beszélgetésbe, és növeld aktivitásukat a webáruházban. A megbeszélés ösztönzésével meghosszabbíthatod a webáruházban töltött időt, és növelheted a termék eladásának esélyét is, hiszen a bejegyzésekhez hozzászóló felhasználó megkapja a vásárláshoz szükséges legfrissebb információkat.
A beszélgetés beállításain belül megadhatod, hogy kinek lesz lehetősége megjegyzések hozzáadására. Tehát például az összes webhelylátogató, vagy csak a regisztráltak számára szeretnéd-e ezt biztosítani. Azt is kiválaszthatod, hogy ki válaszolhat a kérdésekre, és hogy a hozzászólásokat az adminisztrációban jóvá kell-e hagynod a közzététel előtt.
Miért jó önnek, ha ezt az alkalmazást választja?
A Termékkel kapcsolatos beszélgetések alkalmazás megfelelő impulzust jelenthet a webáruház rendszeres látogatóinak arra, hogy fizető ügyfelekké váljanak. Segítsd a felhasználókat döntésük meghozatalában, és mutasd meg nekik a többi felhasználó tapasztalatait a termékről!