Smartsupp
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Kommunikálhatsz ügyfeleiddel online, ezáltal pozitív képet alakíthatsz ki áruházadról
- Lehetőséged van tanácsot adni az ügyfélnek, eloszlatni kételyeit és megfelelő termékeket ajánlani
- Beállíthatsz különféle automatikus üzeneteket és válaszokat
- Láthatod a webáruház éppen aktuális látogatóit és tevékenységüket
Azon gondolkodsz, hogyan tudnád növelni a webáruház általános konverziós arányát, és hogyan lehetne elégedettebbé varázsolni ügyfeleid? Az egyik módja mindenképpen a Smartsupp chat, amelynek köszönhetően a weboldal látogatója bármikor kérdezhet tőled. Kérdezhet például, ha tanácsra van szüksége egy termék kiválasztásához, vagy csak hogy megbizonyosodjon, a termék raktáron van-e, rendben megérkezik-e. Ezáltal jobban megismerheted ügyfeleidet is: könnyebben megnyílnak, mivel látják a kezdeményező hozzáállást, hogy megpróbálsz tanáccsal segíteni. Ezenkívül ez az eszköz rögzíti az ügyfelek mozgását a weboldaladon, aminek köszönhetően megtudhatod, hol vannak problémák a webáruházzal.
A Smartsupp jellemzői
Tökéletes áttekintés a látogatókról
Smartsupp operátorként fontos információkat látsz az üzenetet író látogatóról. Akár azt is megnézheted, milyen beszélgetések zajlottak már eddig ezzel a felhasználóval, honnan ír, milyen böngészőt használ, és sok más hasznos információt.
Csevegj a látogatókkal útközben
A Smartsupp nagyon jól kidolgozott, adaptív verzióval rendelkezik, így ügyfeleid érdeklődésre számot tartó kérdéseiről bárhonnan válaszolhatsz mobil eszközről. Az Android és az IOS verzió egyaránt támogatott.
Automatikus üzenetek
Másik hatalmas előny az automatikus üzenetküldés. Meghatározhatod, hogy a látogatónak mikor szeretnéd felajánlani az élő csevegés lehetőségét, megkérdezheted, melyik oldalon vagy URL címen és milyen feltételek mellett lehet megkeresni őt, hogy ez ne zavarja a kiválasztási folyamatban vagy a webáruház böngészése közben. Az automatikus üzenetküldés helyes beállítása növelheti a konverziós arányt.
Ügyfelek feltöltése
A Smartsupp lehetővé teszi a látogatók mozgásának és viselkedésének rögzítését. Ennek köszönhetően sokkal jobban kiértékelheted, hogy vannak-e olyan hibák a webáruházban, ahol a látogatók megakadnak, elbizonytalanodnak, milyen egyéb problémák gátolják őket a vásárlásban. Az ügyfelek feltöltése hatékony eszköz, és ha szeretnéd javítani konverziós arányod, ez az egyik legfontosabb módszer, amelyet ajánlunk.
További információk és a Smartsupp chat egyéb szolgáltatásai megtalálhatók a Támogatás oldalunkon.
Miért jó Neked, ha ezt az alkalmazást választod?
A Smartsupp lehetővé teszi, hogy személyes beszélgetést folytass látogatóiddal, és elégedett ügyfelekké alakítsd őket.
Ez a magyar webáruházak legnépszerűbb chatje (a világon is az egyik leggyakrabban használt), mely 250 000 vásárlóval bír.
Használj speciális funkciókat, például automatikus üzeneteket, látogatói videókat vagy részletes statisztikákat az ügyfélszolgálat javításához és a konverziók növeléséhez.
Az ügyfelek jelenleg is az üzletedben vannak. Hozz létre egy ingyenes fiókot a www.smartsupp.com oldalon, és kezdj el csevegni velük még ma!
Kinek szól az alkalmazás?
Az élő csevegést általában minden webáruházban javasoljuk, mivel ez egy másik kommunikációs csatorna, ahol „találkozhatsz” az ügyfelekkel. Tanácsot adhatsz nekik, segíthetsz megoldani problémáikat, vagy például visszajelzést kaphatsz. Ez nagyon fontos, és ha megtanulod figyelembe venni a visszajelzéseket, sokat haladhat előre webáruházad, termékkínálatod, marketinged. Ezért ne becsüljd alá az ügyfelek visszajelzéseit, és próbáld észrevenni, hol lehetnek problémáik webáruházadban, és hogyan előzheted meg őket.