Smartsupp
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Kommunikálhat ügyfeleivel online, ezáltal pozitív képet alakíthat ki áruházáról
- Lehetősége van tanácsot adni az ügyfélnek, eloszlatni kételyeit és megfelelő termékeket ajánlani
- Beállíthat különféle automatikus üzeneteket és válaszokat
- Láthatja a webáruház éppen aktuális látogatóit és tevékenységüket
Gondolkodik azon, hogyan tudná növelni a webáruház általános konverziós arányát, és hogyan lehetne elégedettebbé varázsolni ügyfeleit? Az egyik módja mindenképpen a Smartsupp chat, amelynek köszönhetően a weboldal látogatója bármikor kérdezhet öntől. Kérdezhet például, ha tanácsra van szüksége egy termék kiválasztásához, vagy csak hogy megbizonyosodjon, a termék raktáron van-e, rendben megérkezik-e. Ezáltal jobban megismerheti ügyfeleit is: könnyebben megnyílnak, mivel látják a kezdeményező hozzáállást, hogy megpróbál tanáccsal segíteni. Ezenkívül ez az eszköz rögzíti az ügyfelek mozgását a weboldalán, aminek köszönhetően megtudhatja, hol vannak problémái a webáruházzal.
A Smartsupp jellemzői
Tökéletes áttekintés a látogatókról
Smartsupp operátorként fontos információkat lát az üzenetet író látogatóról. Akár azt is megnézheti, milyen beszélgetések zajlottak már eddig ezzel a felhasználóval, honnan ír, milyen böngészőt használ, és sok más hasznos információt.
Csevegjen a látogatókkal útközben
A Smartsupp nagyon jól kidolgozott, adaptív verzióval rendelkezik, így ügyfeleinek érdeklődésre számot tartó kérdéseiről bárhonnan válaszolhat mobil eszközről. Az Android és az IOS verzió egyaránt támogatott.
Automatikus üzenetek
Másik hatalmas előny az automatikus üzenetküldés. Meghatározhatja, hogy a látogatónak mikor szeretné felajánlani az élő csevegés lehetőségét, megkérdezheti, melyik oldalon vagy URL címen és milyen feltételek mellett lehet megkeresni őt, hogy ez ne zavarja a kiválasztási folyamatban vagy a webáruház böngészése közben. Az automatikus üzenetküldés helyes beállítása növelheti a konverziós arányt.
Ügyfelek feltöltése
A Smartsupp lehetővé teszi a látogatók mozgásának és viselkedésének rögzítését. Ennek köszönhetően sokkal jobban kiértékelheti, hogy vannak-e olyan hibák a webáruházban, ahol a látogatók megakadnak, elbizonytalanodnak, milyen egyéb problémák gátolják őket a vásárlásban. Az ügyfelek feltöltése hatékony eszköz, és ha szeretné javítani konverziós arányát, ez az egyik legfontosabb módszer, amelyet ajánlunk.
További információk és a Smartsupp chat egyéb szolgáltatásai megtalálhatók a Támogatás oldalunkon.
Miért jó önnek, ha ezt az alkalmazást választja?
A Smartsupp lehetővé teszi, hogy személyes beszélgetést folytasson látogatóival, és elégedett ügyfelekké alakítsa őket.
Ez a magyar webáruházak legnépszerűbb chatje (a világban is az egyik leggyakrabban használt), mely 250 000 vásárlóval bír.
Használjon speciális funkciókat, például automatikus üzeneteket, látogatói videókat vagy részletes statisztikákat az ügyfélszolgálat javításához és a konverziók növeléséhez.
Az ügyfelek jelenleg is az üzletében vannak. Hozzon létre egy ingyenes fiókot a www.smartsupp.com oldalon, és kezdjen el csevegni velük még ma!
Kinek szól az alkalmazás?
Az élő csevegést általában minden webáruházban javasoljuk, mivel ez egy másik kommunikációs csatorna, ahol „találkozhat” az ügyfelekkel. Tanácsot adhat nekik, segíthet megoldani problémáikat, vagy például visszajelzést kaphat. Ez nagyon fontos, és ha megtanulja figyelembe venni a visszajelzéseket, sokat haladhat előre webáruháza, termékkínálata, marketingje. Ezért ne becsülje alá az ügyfelek visszajelzéseit, és próbálja észrevenni, hol lehetnek problémáik webáruházában, és hogyan előzheti meg őket.