Seznam
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Növelheti az eladásokat, webáruháza ismertségét, és új ügyfeleket szerezhet a Sklik és a Zboží.cz hirdetési rendszerekkel való könnyű összekapcsolódásnak köszönhetően
- Elhozhatja webáruházába azokat, akik érdeklődnek a termékei iránt és célzottan keresik azokat
- Emlékeztetheti utólag azokat a látogatókat, akik még nem fejezték be a vásárlást webáruházában. Használhatja a remarketinget, hogy hirdetéseket jelenítsen meg nekik egy különleges ajánlatról vagy a látogatás során megtekintett termékről
- A cseh weboldalakon megjelenő hirdetések segítségével teljesen új látogatókat érhet el
- Egyszerűen állíthatja be az alap- és haladó kódokat, regisztrálhat a Zboží.cz oldalon, és szerezheti be a szükséges adatfájlokat.
Hirdessen Csehország második leggyakrabban használt keresőjében, a Seznam.cz-n, a Zboží.cz összehasonlítóban vagy egy több mint 3000 tartalmi webhelyet tartalmazó hálózatban. A Seznam alkalmazással könnyedén csatlakozhat azokhoz a hirdetési rendszerekhez, amelyekben beállította hirdetését.
Az Sklik jellemzői
Az Sklik rendszerrel hirdethet a második leggyakrabban használt keresőben, a Seznam.cz-n, valamint egy több mint 3000 tartalmi oldalból álló hálózatban is. Ezek az oldalak tartalmazzák például a Seznam.cz, a Novinky, az Ihned, az iDnes és sok más napilap, magazin, blog és portál honlapját.
Az Sklikken történő reklámozás nagyon rugalmas. Flexibilisen állíthatja be a költségkeretet, és tetszés szerint módosíthatja a hirdetés által elért eredmények alapján. Ezen kívül csak akkor fizet a Sklikben, ha valaki rákattint a hirdetésére. Tehát ön dönti el, mennyit tölt fel a hirdetésbe, és mennyit hajlandó fizetni kattintásonként.
A hirdetés közzététele az aukció elvén működik, amelynek eredményei meghatározzák, hogy hirdetése megjelenik-e és hol jelenik meg. Az aukció nemcsak a kattintásonkénti költség (CPC) ajánlatot értékeli, hanem azokat a tényezőket is, amelyek meghatározzák a hirdetés minőségét. Ennek eredményenként még alacsonyabb kattintásonkénti költség mellett is jobban el tudja helyezni hirdetéseit, mint versenytársai. Az Sklik nagy előnye, hogy lehetősége van mérni és figyelni a reklám útján megszerzett megrendeléseket és az ebből adódó forgalmat.
Mérés
A Sklik felületen jól látható, mennyibe kerül a hirdetés, a kattintás, a megrendelés, és mennyi ezeknek az értéke. Ennek eredményeként a reklám fokozatosan újra és újra optimalizálható, hogy a ráfordítások nyereséggel térüljenek meg. A beérkező megrendelések (konverziók) számát és értékét mutató adatok begyűjtéséhez meg kell adni egy konverziós kódot a webáruházban. A konverziós kódot a Sklik adminisztrációban találja meg, és a Seznam alkalmazásnak köszönhetően csak ennek a kódnak az azonosítóját kell majd megadnia, a mérés be van állítva.
Keresési hirdetések
Ahhoz, hogy a szöveges hirdetése megtalálható legyen a Seznam.cz weboldalon, szüksége lesz „kulcsszavakra” - azokra a szavakra, amelyekre potenciális ügyfelei kereshetnek. Az ilyen szavak keresésétől inspirálva a Kulcsszóválasztó eszköz segít megtalálni a keresési kifejezések listáját. A következő lépés egy kampány létrehozása lesz. Az Sklik lépésről lépésre végigvezeti önt, így élményszerűen sajátíthatja el az alapokat.
A termékhirdetések viszont kulcsszavak és szöveges hirdetések nélkül történnek. Ezeket a Zboží.cz webhelyhez tartozó termékfájlokból (XML feedekből) teszik közzé. Maga a kampány létrehozása az Sklikben az előzőhöz hasonlóan zajlik.
Hirdetések a tartalmi hálózaton
A webhelyek tartalmi hálózatán többféle célzási lehetőség van, valamint különböző hirdetési formátumok léteznek.
A célzás három csoportra osztható:
- Olyan vásárlókat célozhat meg, akik még nem ismerik webáruházát - érdeklődésük, vásárlási érdeklődésük, nemük alapján.
- Célozhatja azokat a felhasználókat, akik már meglátogatták webáruházát. A szolgáltatás aktiválásához be kell illesztenie a remarketing kódot a webhelyére.
- Célozhatja azokat a weboldalakat, ahol a hirdetését meg szeretné jeleníteni; válassza ki az adott elhelyezés témáit, azokat a kulcsszavakat, amelyekhez a tartalom kapcsolódik, vagy közvetlenül adja meg azokat a weboldalakat, ahol a hirdetését meg szeretné jeleníteni.
A reklámozáshoz a következő formátumokat használhatja:
- Klasszikus bannerek, amelyeket feltölt a rendszerbe.
- Kombinált hirdetések, amelyek a logóból, képekből és szövegekből épülnek fel.
- A „branding” nevű prémium banner, ami a weboldal teljes oldalát keretezi.
A hirdetések különálló típusa a dinamikus remarketing. Ez megint csak egy, a webáruházak korábbi látogatóit célzó reklámtípus. A hirdetés azokat a termékeket jeleníti meg, amelyeket ezek a látogatók már megtekintettek önnél.
A Zboží.cz jellemzői
Tegye jól láthatóvá ajánlatát a Zboží.cz összehasonlítóban, és szólítsa meg azokat, akik a vásárlási folyamat utolsó szakaszában vannak. A Zboží.cz oldalon kattintásonként fizet, és saját maga határozza meg a költségvetést. A részletes statisztikákban láthatja, hogy hirdetése milyen eredményeket produkált, hány kattintást, megrendelést és milyen értéket ért el. A reklámozás rugalmasan változtatható, így az eredmények alapján módosíthatja a népszerűsített termékeket, beállíthatja a CPC-ajánlatokat és a költségkereteket.
Ajánlatát a Zboží.cz oldalon nemcsak a keresési eredmények között jelenítheti meg, hanem a termék részleteiben, a kategóriák listájában vagy a kategória keresésében is. Az egyes opciók részletes példái a Zboží.cz súgójában találhatók. Emellett tájékoztathatja a felhasználókat az áruház szolgáltatásairól is.
A Zboží.cz oldalon a felhasználók és az ügyfelek is értékelhetik webáruházát, így növelheti webáruháza hitelességét, és láthatóvá teheti szolgáltatásait. Lehetősége van válaszolni az értékelésre, és így megmutatni, hogy a vállalkozás milyen aktív kommunikációt folytat.
Miért jó önnek, ha ezt az alkalmazást választja?
A Seznam alkalmazás segítséget nyújt az áruház, valamint az Sklik és a Zboží.cz rendszerek közötti adatátvitelben.
Ahhoz, hogy áttekinthessük mindkét rendszer hirdetési bevételeit, azaz a beérkezett megrendelések (konverziók) számát és értékét, konverziós kódokat kell alkalmazni a webáruházban. A Seznam alkalmazásnak köszönhetően elég a megfelelő mezőbe beírni az azonosítót.
Az adatfájlt a boží.cz, az XML feedekből fogja használni, nem csak ehhez a rendszerhez. Szüksége van az Sklikre is, amely az XML feedeknek köszönhetően kampányt hozhat létre a termékek hirdetéseivel és dinamikus remarketinggel. Az XML feed megtalálható az adminisztrációban, a Zboží.cz fül alatt található Seznam kiegészítésben.
Ha még nincs fiókja a Zboží.cz oldalon, a Seznam alkalmazásnak köszönhetően regisztrálhat rá egy kattintással, és átviheti a szükséges adatokat, beleértve az XML feed címét is.
A remarketing kampányok futtatásához és hogy a látogatók újra érdeklődjenek áruházának ajánlata iránt, be kell illesztenie a remarketing kódot a webáruházba. A Shoptet Seznam alkalmazásának köszönhetően csak annyit kell tennie, hogy be kell illesztenie ennek a kódnak az azonosítóját az Sklik fiókjából a Shoptet adminisztrációba. A Shoptet által használt fejlett kód elküldi a dinamikus remarketinghez szükséges adatokat is.