Retino
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Egyetlen kattintással jóváírásokat hoz létre a Shopteten
- A visszatérítésekkel és reklamációkkal való foglalkozással töltött idő 75%-át megtakarítja
- Automatizálja a kommunikációt, a napló létrehozását vagy a visszatérítéseket
- Áttekintést biztosít az egyenlegek és határidők nyomon követésével
- Megoldja a visszaküldéseket, beleértve a külföldieket is, és önkiszolgálóként működik az ügyfelek számára
- Nem kényszeríti az ügyfelet a nyomtatásra, és biztosítja a zökkenőmentes áramlást modern és hatékony módon
- Növeli az ügyfelek elégedettségét, és ezáltal hajlandóságát arra, hogy újra vásároljanak nálad
Önkiszolgálás a visszaküldések és reklamációk esetében. Shoptet webáruházak százai használják a Retinot a visszaküldések és visszatérítések hatékony kezelésére. A Retino segítségével mindkettőt gyorsabban kezelheted mint valaha, ráadásul egy helyen. Az alkalmazásban láthatod az összes nyitott ügyet, a visszatérítéseket, a vásárlói előzményeket, a leggyakrabban visszaküldött termékeket és egyéb kulcsfontosságú információkat.
Az alkalmazás főbb jellemzői
Az alkalmazás összekapcsolja az áruházadat a reklamációkezelő felülettel, ahol az összes ügyre vonatkozó minden információ látható. Egy helyen mindent megtalálsz, amire szükséged van a visszaküldési folyamat hatékony kezeléséhez. Nincs többé táblázat, papírozás, e-mail piszkozat és elszalasztott határidő. A Retinonak köszönhetően ügyfeleid közvetlenül a weboldaladon online nyújthatják be a reklamációkat vagy a visszatérítéseket (ezzel időt takarítva meg saját maguknak és Neked is), így azonnal kéznél lesz minden információ.
Az ügyfélnek lehetősége van arra is, hogy közvetlen visszaküldést kezdeményezzen, akár külföldről is. Rajtad múlik, hogy webáruházként téríted-e a szállítási költséget, vagy az ügyfélre hárul. Az ismétlődő tevékenységek a Retinoban könnyen megoldhatók. A kommunikáció, a visszaküldés kezelése, a visszatérítés vagy a reklamációs űrlapok mind automatizálhatók a Retinoban. A felhasználók szerint a Retino a korábban a visszaküldésekkel és reklamációkkal való foglalkozással töltött idő 75%-át megtakarította számukra.
A visszaküldés biztosítása, az ügyek gyorsabb megoldása és a tökéletes státuszinformáció magasabb ügyfél-elégedettséget biztosít. Az elégedett ügyfél pedig ismétlődő vásárlást jelent! A Retino átlátható statisztikákat is nyújt, így mindig tudod, hogy hol tartasz a vásárlóiddal.
Kinek szól az alkalmazás?
A Retino minden olyan webáruház számára alkalmas, amely nagyszámú termékvisszaküldést és reklamációt kezel. Ez általában a divat- vagy sportáruüzletekre jellemző, de árutípustól függetlenül használható. Ha úgy látod, egyre több reklamációval kell foglalkoznod, akkor itt az ideje, hogy jobb folyamatokat állíts be. Erre szolgál a Retino.
Hogyan lehet aktiválni az alkalmazást?
A csatlakoztatás pillanatok kérdése. Csak rendeld meg az alkalmazást, majd regisztrálj a Retino alkalmazásban. A Shoptet platformmal való teljes integrációnak köszönhetően semmi mást nem kell telepítened. A Retino, mint a Shoptet Alkalmazások legtöbb külső szolgáltatása, saját árlistával rendelkezik.