Rendelési információk FB Messengeren
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Személyesebb kapcsolatot hozhat létre vásárlóival
- Messengeren is tájékoztathatja vásárlóit az e-mailen kívül
Ajánlja fel vásárlóinak a megrendelés összegzésének elküldését Facebook Messengeren is. Tegye lehetővé ügyfeleinek, hogy a megrendelés összegzését a webáruházba való regisztrálás nélkül is láthassák Facebook Messengeren.
Az alkalmazás főbb jellemzői
Amennyiben vásárlója hozzájárul, ezen a népszerű csatornán is küldhet összegzőt a rendelésről, és nem kell e-maillel vagy más üzenettel bajlódnia.
A felhasználóknak lehetősége nyílik Messengeren keresztül is kérdezni, ezzel sokkal közvetlenebb kapcsolatot alakíthat ki webáruháza és vásárlói között, akik biztosan értékelni fogják a személyesebb ügyfélszolgálatot. Messengeren főleg barátainkkal beszélünk, így a vásárlóval való megfelelő kommunikációval a bizalmukat és elégedettségüket is megalapozhatjuk.
A részletes beállításokról szóló további információkat a Facebook Messenger cikkünkben találja Támogatás oldalunkon.
Miért jó önnek, ha ezt az alkalmazást választja?
A kiváló kommunikáció nagyszerű eszköz, és óriási előnyt jelent, amelyet sok webáruház még mindig alábecsül. Az e-mailt gyakran már nem tekintik elég gyors kommunikációs csatornának, így a Facebook Messengert mindenképp érdemes felvennie az ügyfélkapcsolati eszközei közé.