Rendelések automatizálása
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Automatikus váltás a rendelési állapotok között szabályok alapján
- Segít a megrendelések rendezésében - szállítás, fizetés, elérhetőség és egyéb kritériumok alapján
- Automatikus emlékeztetőket küldhetsz, törölheted a hosszú ideje kifizetetlen megrendeléseket
Ha naponta több tucat vagy több száz megrendelést kell átállítanod manuálisan, és ez már kezelhetetlenül sok időt vesz el, akkor ez az alkalmazás Neked való. Nem kell aggódnod amiatt, hogy elveszíted a megrendelések státuszának nyomon követését, amikor újabb megrendelések érkeznek. Rendezd sorrendbe a rendelési státuszokat, és teljesen automatizált módon válogasd össze őket.
Az alkalmazás alapvető tulajdonságai
Az alkalmazás rendszeresen (óránként körülbelül 2-3 alkalommal) ellenőrzi a megrendeléseket, és az általad megadott szabályok szerint váltogatja az állapotokat.
Milyen feltételekkel működik az alkalmazás?
Számos szabályt definiálhatsz, és a jobb áttekinthetőség érdekében minden egyes szabályt tetszés szerint elnevezhetsz. És milyen feltételeket használhatsz a szabályokban? Ez a lista ötletet ad arra, hogy mit használhatsz:
- Dátum - a szabály alkalmazásának időpontja - például beállítható, hogy a szabály csak szerdán és pénteken legyen érvényben
- Időablak - nincs értelme éjszaka ellenőrizni a befizetéseket, ezért kiválaszthatod azokat az időablakokat, amelyekben a szabály futni fog
- Fizetés - kiválasztott fizetés az ügyfelek számára
- Szállítás - kiválasztott szállítás az ügyfelek számára
- Megjegyzés tartalmazza - ha a megrendelésben szereplő megjegyzés tartalmaz egy adott szót vagy kifejezést
- A megjegyzés nem üres - ha bármi van a megjegyzésben
- Termékkódot tartalmaz - ha a megrendelés olyan terméket tartalmaz, amelynek kódja tartalmazza a megadott szöveget
- Több mint - órák száma - például, ha a megrendelés több mint 24 órája létezik
- Az aktuális állapotban már hosszabb ideje van, mint - órákban kifejezve
- A készlet állapota a rendelés létrehozásakor - legalább egy termék készlete kevesebb, mint X, vagy az összes termék készlete nagyobb, mint X
- Jelenlegi raktárkészlet - legalább egy termék raktárkészlete kevesebb, mint X, vagy az összes termék raktárkészlete több, mint X
- A rendelés értéke - nagyobb, mint X, kisebb, mint X- forintban kifejezve
- A megrendelés súlya - nagyobb, mint X, kisebb, mint X
- A vásárló pontosan, kevesebbet, többet rendelt - ha ez a vásárló X-edik rendelése (keresés e-mailben)
- Csomagszám - kiválaszthatja, hogy a csomagszámot kitöltse, ne töltse ki, vagy figyelmen kívül hagyja
- Fizetett - fizetett, nem fizetett, figyelmen kívül hagyja
- Nem tartalmazza a szállítást vagy a fizetést - ha be van jelölve, a szabály csak a szállítás és fizetés nélküli megrendelésekre vonatkozik
- A cégjegyzékszámot ki kell tölteni
- Az adószámot ki kell tölteni
- Megjegyzés hozzáadásának lehetősége
Miért válassza ezt az alkalmazást?
A nagyszámú megrendeléssel előbb-utóbb együtt jár a káosz, és könnyen elveszítheted a rálátást arra, hogy mi történik az áruházban a megrendelések státuszát illetően. Nem lehet mindig manuálisan végigmenni rendelésről rendelésre, emlékeztetőket küldeni a ki nem fizetett rendelésekről, értesíteni az ügyfeleket, hogy a csomagjuk 5 napja a postán van, vagy ellenőrizni, hogy a kézbesítő elvitte-e a csomagodat a depóba, ahol elveszett, és egy hete ott áll.
Hozz létre egy állapotot minden olyan helyzethez, amelyet nyomon kell követni, és hozz létre egy szabályt, amely a megrendeléseket az adott állapotba kapcsolja. Így mindig teljes rálátásod lesz a megrendeléseire, és az ügyfelei mindig teljes körű tájékoztatást kapnak a megrendelésük állapotáról e-mailben.
Kinek szól az alkalmazás?
Ez az alkalmazás elsősorban a nagyobb számú megrendeléssel rendelkező webáruházak számára készült, ahol már nem lehet mindent kézzel felügyelni. Nem jelent többé gondot a napi 500 megrendelés átváltása és a megfelelő állapotokba helyezése. Így ügyfeleid mindig pontosan értesülhetnek arról, hogy milyen státuszban van a megrendelésük, Te pedig tökéletes áttekintést kaphatsz arról, hogy mi történik a megrendelésekkel. Az alkalmazás tökéletes társ a rendelésfeldolgozási folyamat javításához, a szűk keresztmetszetek és hibák felderítéséhez a rendelés teljes életciklusa során a webáruházban.
Példák a felhasználásra
Az alkalmazás számos lehetséges beállítást kínál, a kreativitásodra van bízva, hogyan használod. A következő csak néhány példa a használatra. Kísérletezz bátran, lehetőség van arra, hogy a szabályt tesztüzemmódra állítsd, és kipróbáld, hogy milyen parancsokat változtatna meg a gép az általad megadottak közül:
- Automatikus felszólítás fizetetlen banki utalásoknál
- Hosszú ideje ki nem fizetett megrendelések törlése
- Automatikus felszólítás fizetetlen GoPay fizetéseknél
- Köszönetnyilvánítás az ügyfélnek a csomag átvétele után
- Visszautasított / át nem vett küldemények felderítése
- Hosszú ideig nem kézbesített szállítmányok felderítése
- A megjegyzést tartalmazó megrendelések különleges státusza
- Ha a megrendelés egy adott terméket tartalmaz, akkor a megrendelés különleges státuszba kerül
- Megköszöni az ügyfélnek az első vagy akár a tizedik megrendelést is
- És még sok más!
Tömeges rendelési státusz változtatása manuálisan
Az alkalmazás újonnan tartalmaz egy olyan modult, amely lehetővé teszi a megrendelések állapotának tömeges megváltoztatását és leírás hozzáadását. Ez a lehetőség alkalmas az Excel vagy a külső rendszerekből származó rendeléslisták alapján történő rendelések módosítására.
Hogyan kell aktiválni az alkalmazást?
Az alkalmazás megrendelése után egy jelszót fogsz kapni e-mailben. Ezzel a jelszóval lehet bejelentkezni az is.brani.cz oldalra. A bejelentkezés után a Megrendelés automatizálása részbe kell lépni, ahol a szűrőket kezelheted.
A jelszót megváltoztathatod, ha bejelentkezel, majd a jobb felső sarokban az e-mail címre, végül a Felhasználói fiókra kattintasz.
Az alkalmazás ára
A csatlakozási díjat az alkalmazásért, majd a használat intenzitásától függően Brani-tarifa formájában kell fizetni.