Online Számla

Mit tesz lehetővé az alkalmazás?

  • Saját beépített számlázó a webáruház admin felületén
  • Az összes csomag ingyenesen tartalmazza ezt az alkalmazást
  • Közvetlen összeköttetés a NAV Online Számlával
  • Minden törvényi előírásnak megfelel, gyors és egyszerű
  • Webáruházad számlázását külső számlázó program nélkül kezelheted

A számlázás sokak számára kényes témakör, minden vállalkozás kihagyhatatlan adminisztratív feladata, melyet a legnagyobb körültekintéssel és minden törvényi előírásnak megfelelően kell végeznünk. A magyar piacon először a Shoptet admin felületén belül saját fejlesztésű számlázási modul is elérhető, melynek segítségével közvetlenül számlázhatunk vásárlóinknak, és a NAV felé történő kötelező adattovábbítás is automatikusan biztosított. Az Online Számla modult minden Shoptet csomag felár nélkül tartalmazza, így nincs szükséged külső megoldásra, egyéb program előfizetésére, a webáruház admin felületéből könnyen és egyszerűen számlázhatsz.

 

Az Online Számla alkalmazás tulajdonságai

Külső megoldás helyett használd a Shoptet Online Számlázót egyenesen webáruházad admin felületéből. A számlák a kiállítás után automatikusan feltöltődnek a NAV Online Számla rendszerébe, mellyel teljesíted is az adattovábbítási kötelezettséged.

  1. Miután a webáruházban megtörténik a vásárlás, a számlát egyetlen kattintással kiállíthatjuk az admin felületen belül
  2. A rendelés adataiból az automatikusan kiállított számlát továbbítjuk a NAV Online Számla rendszere felé
  3. A kiállított számlát küldhetjük is a felhasználó felé emailben, vagy akár a csomaghoz csatolva

  

Miért jó Neked, ha ezt a alkalmazást használod?

A NAV Online Számla nem más, mint egy adatszolgáltatási kötelezettség, az új szabályzat pedig eddig soha nem látott mértékben szigorít: 2021. január 4-től minden egyes kiállított számlát kötelesek vagyunk továbbítani a NAV felé, történjen az más vállalkozás vagy magánszemély felé. 

Az eddigi szabályozásokkal ellentétben nemcsak a más vállalkozások, hanem a magánszemélyeknek kiállított számlákat is kötelesek vagyunk jelenteni a NAV-nak. Mivel a webáruházak vásárlóinak túlnyomó része magánszemély, minden e-kereskedőnek kötelező az új szabályzatot figyelembe véve kialakítania a számlázását.  

Shoptet Számlázás tökéletes megoldást jelent erre, hiszen a webáruház admin felületén ingyenesen elérhető számlázási megoldás minden törvényi előírásnak megfelel, így gyorsan és egyszerűen tehetünk eleget minden kötelezettségünknek.  

 

Kinek ajánljuk ezt az alkalmazást? 

Az Online Számla alkalmazás minden felhasználónk számára hasznos lehet, ha a számlázást a lehető legegyszerűbben és leggyorsabban szeretnéd végezni az admin felületen belül. Nem kell külön számlázó programmal megismerkedned és az adatokat harmadik félen keresztül továbbítani a NAV felé.

Javasoljuk az alkalmazást, ha:

  • Új vagy az e-kereskedelemben és nem használtál még számlázóprogramot
  • Nem szeretnél külön fizetni számlázóprogramért
  • Zavar a sok különböző szolgáltató felülete és szeretnéd a lehető legtöbb teendőt a Shoptet admin felületén belül végezni
  • Egyszerű és gyors megoldást keresel a számlázás elvégzésére
  • Biztos szeretnél lenni abban, hogy a számláid automatikusan továbbítódnak a NAV felé

 

Hogyan aktiválhatod ezt az alkalmazást?

Amennyiben rendelkezel NAV Online Számla regisztrációval a Shoptet admin felületen belül az Összekapcsolás --› Online Számla alatt a NAV oldalon használt felhasználónév, jelszó, XML kulcs és XML cserekulcs megadásával aktiválhatod az alkalmazást.

Amennyiben nem rendelkezel regisztrációval, ennek intézésével kell kezdened, melyben segítségedre lehet a NAV Online Számla regisztráció cikkünk.