Online Számla

Mit tesz lehetővé az alkalmazás?

  • Saját beépített számlázó a webáruház admin felületén
  • Az összes csomag ingyenesen tartalmazza ezt az alkalmazást
  • Közvetlen összeköttetés a NAV Online Számlával
  • Minden törvényi előírásnak megfelel, gyors és egyszerű
  • Webáruháza számlázását külsős számlázó program nélkül kezelheti

A számlázás sokak számára kényes témakör, minden vállalkozás kihagyhatatlan adminisztratív feladata, melyet a legnagyobb körültekintéssel és minden törvényi előírásnak megfelelően kell végeznünk. A magyar piacon először a Shoptet admin felületén belül saját fejlesztésű számlázási modul is elérhető, melynek segítségével közvetlenül számlázhatunk vásárlóinknak, és a NAV felé történő kötelező adattovábbítás is automatikusan biztosított. Az Online Számla modult minden Shoptet csomag felár nélkül tartalmazza, így nincs szüksége külső megoldásra, egyéb program előfizetésére, a webáruház admin felületéből könnyen és egyszerűen számlázhat.

 

Az Online Számla alkalmazás tulajdonságai

Külső megoldás helyett használja a Shoptet Online Számlázót egyenesen webáruháza admin felületéből. A számlák a kiállítás után automatikusan feltöltődnek a NAV Online Számla rendszerébe, mellyel teljesíti is az adattovábbítási kötelezettségét.

  1. Miután a webáruházban megtörténik a vásárlás, a számlát egyetlen kattintással kiállíthatjuk az admin felületen belül
  2. A rendelés adataiból az automatikusan kiállított számlát továbbítjuk a NAV Online Számla rendszere felé
  3. A kiállított számlát küldhetjük is a felhasználó felé emailben, vagy akár a csomaghoz csatolva

  

Miért jó önnek, ha ezt a alkalmazást használja?

A NAV Online Számla nem más, mint egy adatszolgáltatási kötelezettség, az új szabályzat pedig eddig soha nem látott mértékben szigorít: 2021. január 4-től minden egyes kiállított számlát kötelesek vagyunk továbbítani a NAV felé, történjen az más vállalkozás vagy magánszemély felé. 

Az eddigi szabályozásokkal ellentétben nemcsak a más vállalkozások, hanem a magánszemélyeknek kiállított számlákat is kötelesek vagyunk jelenteni a NAV-nak. Mivel a webáruházak vásárlóinak túlnyomó része magánszemély, minden e-kereskedőnek kötelező az új szabályzatot figyelembe véve kialakítania a számlázását.  

Shoptet Számlázás tökéletes megoldást jelent erre, hiszen a webáruház admin felületén ingyenesen elérhető számlázási megoldás minden törvényi előírásnak megfelel, így gyorsan és egyszerűen tehetünk eleget minden kötelezettségünknek.  

 

Kinek ajánljuk ezt az alkalmazást? 

Az Online Számla alkalmazás minden felhasználók számára hasznos lehet, ha a számlázást a lehető legegyszerűbben és leggyorsabban szeretné végezni az admin felületen belül. Nem kell külön számlázó programmal megismerkednie és az adatokat harmadik félen keresztül továbbítani a NAV felé.

Javasoljuk az alkalmazást, ha:

  • Ön új az e-kereskedelemben és nem használt még számlázóprogramot
  • Nem szeretne külön fizetni számlázóprogramért
  • Zavarja a sok különböző szolgáltató felülete és szeretné a lehető legtöbb teendőt a Shoptet admin felületén belül végezni
  • Egyszerű és gyors megoldást keres a számlázás elvégzésére
  • Biztos szeretne lenni abban, hogy a számlái automatikusan továbbítódnak a NAV felé

 

Hogyan aktiválhatja ezt az alkalmazást?

Amennyiben rendelkezik NAV Online Számla regisztrációval a Shoptet admin felületen belül az Összekapcsolás --› Online Számla alatt a NAV oldalon használt felhasználónév, jelszó, XML kulcs és XML cserekulcs megadásával aktiválhatja az alkalmazást.

Amennyiben nem rendelkezik regisztrációval, ennek intézésével kell kezdenie, melyben segítségére lehet a NAV Online Számla regisztráció cikkünk.