Haladó SEO
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Növelheted webáruházad forgalmát a keresőkben való jobb elhelyezkedésnek, és az egyedi kulcsszó-kombinációknak köszönhetően
- Számtalan „virtuális” paraméterkategóriát hozhatsz létre a webáruházban a termékparaméterek felhasználásával
- Megakadályozhatod, hogy ügyfeleket veszíts változások esetén - erre szolgál a termékcímek automatikus átirányításának beállítása
Szeretnéd organikusan növelni a potenciális látogatók körét? Szeretnél jobban látható lenni a keresőkben? Ebben segít a Haladó SEO alkalmazás. Hozz létre új, optimalizált kategóriákat az egyes termékek paramétereinek kombinációiból. Ennek köszönhetően könnyen létrehozhatsz száz, vagy akár ezer céloldalt egy adott kulcsszó-kombinációval.
A Haladó SEO alkalmazás jellemzői
Paraméterkategóriák
Egyedi paraméterkategóriákat hozhatsz létre a meglévő szűrési paraméterekből, variánsokból. Ennek köszönhetően még egy lépéssel magasabb szintre emelheted a webáruházban lévő szűrési lehetőségeket. Válassz különböző paraméterkombinációkat, hozz létre egyedi metacímet, leírást, címet, kategórialeírást és URL-t. Amikor a szűrők ellenőrzik a megfelelő kombinációkat, az általad optimalizált kategóriába kerül. Lehet, hogy a paraméterkategória nem látható a látogatók számára a kategória menüben. Azonban a Sitemap.xml fájl részeként a keresőmotor robotjai számára mindig látható.
Például: lila M-es méretű pamut pólót árulsz, amely a "Ruházat" kategóriába tartozik, és tartalmazza a "szín, anyag, méret" paramétereket. Ebben a kategóriában létrehozhatsz egy új paraméterkategóriát, amely csak akkor jelenik meg, ha az ügyfél ezt a 3 paramétert választja (de a keresőmotor robotjai egyszerre látják ezeket a paraméterkategóriákat). Ez egy új kategóriát jelenít meg egyedi felirattal, címmel és metafelirattal. Azok az ügyfelek, akik például az "M-es méretű lila pamut pólót" keresik, könnyebben megtalálják az oldalad, annak ellenére, hogy a közös kategóriákban nem szerepel ez az összetétel.
Automatikus átirányítás
Ez a funkció megakadályozza, hogy a látogatók a kategória vagy a termék URL-jének megváltoztatása után egy nem létező oldalt láthassanak (404-es. hiba). A Haladó SEO alkalmazás beállításaiban egyszerűen ellenőrizheted az automatikus átirányítás lehetőségét a termék URL-jének és kategóriájának megváltoztatása esetén, így nem veszítesz el egyetlen potenciális ügyfelet sem.
Miért jó Neked, ha ezt az alkalmazást választod?
Mindannyian szeretnénk, ha webáruházunk a lehető legtöbb kulcsszó szerint megtalálható lenne a keresőkben. Ennek érdekében a keresőmotoroknak megfelelően optimalizált céloldalakat kell kínálni, amelyek pontosan megfelelnek az ügyfelek igényeinek. A Haladó SEO alkalmazásnak köszönhetően kevesebb vagy több keresett lekérdezéshez hozhatsz létre céloldalakat néhány kattintással, és ezzel versenyelőnyt szerezhetsz a hasonlóan fókuszált webhelyekkel szemben.
Kinek szól az alkalmazás?
A Haladó SEO kiegészítő minden webáruház-üzemeltetőnek hasznos, aki szeretne szűrési lehetőséget biztosítani boltjában, vagy nem a megszokott módon állítja össze divatáruinak, gyűjteményeinek, eszközeinek kulcsszavait. Például, ha az ügyfelek az "M-es méretű fehér pólót" keresik, akkor lehetőséged van arra, hogy egyszerűen létrehozz és optimalizálj egy adott céloldalt ehhez a lekérdezéshez, annak ellenére, hogy a szavak ezen kombinációja nincs beillesztve a közös kategóriákba. Hasonlóképpen optimalizálhatod a céloldalt a "Bosch akkus fúró" lekérdezéshez, ha szerszámokat ad el.
A leggyakoribb hibák
Azt szeretnénk, hogy ez az alkalmazás a leghatékonyabban működjön webáruházadban, ezért felhívjuk a figyelmed a leggyakoribb hibákra:
- Termékkategóriákat hozol létre az optimalizált szűrés helyett. Megállapíthatjuk, hogy a paraméter kategória, például a metacím és a „férfi” cím a webáruházban található összes férfi pólót tartalmazza. Optimalizált kategóriák létrehozásakor koncentrálj a szűrők egy meghatározott kombinációjára.
- Nem megfelelően optimalizálod a létrehozott paraméterkategóriákat. Paraméterkategóriák létrehozásakor kihagysz néhány fontos szűrőt, vagy helytelenül töltöd ki a kategória metacímét, leírását, címét vagy URL-címét. Javasoljuk, hogy hajts végre egy kulcsszóelemzést, amellyel optimalizálhatod webáruházad tartalmát.