Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
A fontos Google követőkódok egyszerű telepítését közvetlenül az adminisztrációban. Ezzel az alkalmazással egyszerűen::
- Telepítse a Google Ads (korábban Adwords) retargeting és konverziós kódot
- Kapcsolja össze a webáruházat a Google Analytics szolgáltatással, amely részletes áttekintést nyújt üzletének forgalmáról, rendelési értékeiről és azok forrásairól, az ügyfelek viselkedéséről stb.
- Csatlakozzon a Google Shoppinghoz, és kezdjen el hirdetni az egyik legnagyobb árukereső felületen
- Ellenőrizze az oldalakat a Google Search Console (korábban Google Webmestereszközök) által
- Telepítse a kódot a Google Tag Manager-hez (Google Címkekezelőhöz)
Hozza ki a legtöbbet a Google marketing eszközeiből. Futtasson hirdetéseket a keresőben, valamint a Google tartalmi hálózatán, és tegye láthatóvá őket a Google Shoppingon belül. Mérje le, majd értékelje webáruháza eredményeit!
Bemutatjuk az egyes rendszereket és azt is, hogy miben segíthetnek önnek.
Google Ads (korábban Google Adwords)
Ezzel a hirdetési rendszerrel hirdetését elhelyezheti a Google keresési eredményei között, a partneroldalakon és a YouTube-on. Hirdetését nemcsak Magyarországon, hanem külföldön is megjelenítheti.
A promócióhoz a hirdetésformátumok széles skáláját használhatja. A szövegektől kezdve a termékcsatornához kapcsolódó dinamikus szalaghirdetéseken át a YouTube hat másodperces, átugorhatatlan reklámjáig.
A kampányok eredményeinek követéséhez telepíteni kell a konverziós kódot az oldalakon. Ez betekintést nyújt az egyes kampányok teljesítményébe, és lehetővé teszi a kampányok hatékony optimalizálását.
Ha ismételten el akarja érni a webáruház látogatóit, fontos, hogy beillessze weboldalára a Google remarketing-kódot. A telepítés után képes lesz létrehozni azoknak a felhasználóknak a listáját, akiket ezután megcéloz a hirdetésével (pl. Kosárhasználók, korábbi vásárlók stb.). Ezeket a listákat megcélozhatja a Google keresésben, vagy annak tartalmi hálózatában, esetleg a YouTube-on.
Google Analytics
Ez az elemző eszköz lehetővé teszi a statisztikai adatok megszerzését a webáruház felhasználóiról, a forgalomról, viselkedésről, konverziókró, értékesítésről stb.
A statisztikák használatának megkezdéséhez az áruház webhelyére be kell illesztenie egy követőkódrészletet, amelyet az Analytics fiókjában kap. A kód telepítésének pillanatában az adatok elkezdenek betöltődni az elemzési felületre.
A Shoptetnél megpróbáltuk úgy alakítani a kapcsolatot a Google Analytics rendszerével, hogy laikus felhasználóknak is könnyedén hasznára legyen. Ezáltal egyszerűen bármit meg lehet oldani a webáruház adminisztrációján keresztül. Részletes leírást a Támogatás oldalunkon talál.
Google Shopping (Google Vásárlás)
A Google Vásárlás az egyik legnagyobb árösszehasonlító megoldás. A termékek elsősorban a Google keresésben jelennek meg.
Növelje webáruháza hatékonyságát, kínálja termékeit ezen a portálon is. Az alkalmazásnak köszönhetően nagyon egyszerű csatlakozni a Google Merchant Centerhez.
Ha már rendelkezik Google Merchant Centerrel, a webáruház adminisztrációján keresztül csak be kell írnia az ellenőrző kulcsot, amely megerősíti, hogy ön az áruház tulajdonosa.
Az adminisztrációban már elő van készítve az XML feed a termékeivel. Csak annyit kell tennie, hogy párosítja az alapértelmezett kategóriákat a Google kategóriákkal.
A feed automatikusan frissül, és Facebook kampányokhoz is használható.
Támogatás oldalunkon részletes útmutatót készítettünk önnek a Merchant Center beállításáról, majd a Google Ads-hez való csatlakoztatásáról.
Google Search Console
Ingyenes eszköz webhelye teljesítményének elemzéséhez és nyomon követéséhez a Google keresőben, amely megkönnyíti a lehetséges hibák azonosítását és javítását. Tudja meg, hogyan érzékeli a Google az ön webhelyét, és szerezzen tippeket a keresési eredmények javításához.
Google Tag Manager (GTM vagy Címkekezelő)
Eszköz a követőkódok kezelésére a weboldalon. Nagy előnye, hogy csak egy kódot illeszt be a webáruházába, ami után a rendszer beírja az összes többi kódot más rendszerekből a Google Címkekezelő felületén keresztül. Ez felgyorsítja a mérések telepítését és kiküszöböli az oldal forráskódjának torlódását.
A GTM segítségével elegánsan illeszthet be kódokat a legtöbb hirdetési és mérőrendszerből, (például Google Ads, Google Analytics, Sklik, Twitter, Facebook, Crazy Egg és még sok más oldalból).