Fogalomtár
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Az ügyfeleket webáruházadban tarthatod
- Speciális fogalommagyarázatokat készíthetsz a webáruházban megjelenő szövegekben (címkékben, cikkekben ...)
- Teljeskörű tájékoztatást és új ismereteket adhatsz ügyfeleinek
- Helyet takaríthatsz meg, és nem feded le az egész oldalt szöveggel
- Használhatod a SEO egyik további eszközét (optimalizálhatod webáruházad), és erősítheted pozíciódat a keresőkben
Hozz létre szótárat a webáruház látogatói számára, ennek köszönhetően nem kell gondolkodniuk a számukra ismeretlen kifejezéseken. Még akkor is elkerülhetetlenül maradhat néhány magyarázatra szoruló kifejezés, ha megpróbálsz a lehető legtisztábban fogalmazni a termékleírásban. Ez a funkció pontosan ezt a problémát oldja meg. Csak annyit kell tenned, hogy beírod az adminisztrációba, hogy mely szavak milyen segítséget jelenítsenek meg, miután a kurzor a kis kérdőjel fölé kerül.
A Fogalomtár alkalmazás tulajdonságai
Hogyan működik? Az a szó vagy kifejezés, amelyet szeretnél bővebben megmagyarázni, automatikusan kiemelést kap a szövegből linkként. Amikor valaki ráirányítja az egeret, megjelenik a szótár szövege. Az ügyfél így bővebb információkat találhat, ha szükségesnek tartja, de nem kell kerülgetnie az oldalon a számára felesleges szövegeket.
Magyarázó szövegeket az egyes kifejezésekhez a Marketing → Fogalomtár részben adhatsz hozzá. A Kifejezések lapon kattints a Hozzáadás gombra. Használd a magyarázó felirat releváns kulcsszavait, hogy tégy valamit ebben a kiegészítésben is az üzlet optimalizálása érdekében.
Töltsd ki a Kapcsolódó kifejezések lehetőséget is, gondolva a szinonímákra, ezután ugyanaz a magyarázat jelenik meg rajtuk. Azt is beállíthatod, hogy az alkalmazás hol működjön: ez bárhol lehet. Akár a termékleírásokban, blogcikkekben stb. Vess egy pillantást a Fogalomtár cikkünkre a Támogatás oldalon.
Miért jó Neked, ha ezt az alkalmazást választod?
A Fogalomtár gyors információs segítséget nyújt az ügyfelek számára, amikor a cikkeket, híreket vagy közvetlenül a termékoldalakat tekintik meg, és beszélgetnek róluk. Magyarázatokat írhatsz különböző kifejezésekre, márkákra, összetevőkre vagy termékösszetételekre, esetleg más konkrét szavakra.
Ezenkívül egy kifejezésoldal létrehozása saját URL-lel javítja a keresőmotorok rangsorolását.