Fogalomtár
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Az ügyfeleket webáruházában tarthatja
- Speciális fogalommagyarázatokat készíthet a webáruházban megjelenő szövegekben (címkékben, cikkekben ...)
- Teljeskörű tájékoztatást és új ismereteket adhat ügyfeleinek
- Helyet takaríthat meg, és nem fedi le az egész oldalt szöveggel
- Használhatja a SEO egyik további eszközét (optimalizálhatja webáruházát), és erősítheti pozícióját a keresőkben
Hozzon létre szótárat a webáruház látogatói számára, ennek köszönhetően nem kell gondolkodniuk a számukra ismeretlen kifejezéseken. Még akkor is elkerülhetetlenül maradhat néhány magyarázatra szoruló kifejezés, ha megpróbál a lehető legtisztábban fogalmazni a termékleírásban. Ez a funkció pontosan ezt a problémát oldja meg. Csak annyit kell tennie, hogy beírja az adminisztrációba, hogy mely szavak milyen segítséget jelenítsenek meg, miután a kurzor a kis kérdőjel fölé kerül.
A Fogalomtár alkalmazás tulajdonságai
Hogyan működik? Az a szó vagy kifejezés, amelyet szeretne bővebben megmagyarázni, automatikusan kiemelést kap a szövegből linkként. Amikor valaki ráirányítja az egeret, megjelenik a szótár szövege. Az ügyfél így bővebb információkat találhat, ha szükségesnek tartja, de nem kell kerülgetnie az oldalon a számára felesleges szövegeket.
Magyarázó szövegeket az egyes kifejezésekhez a Marketing → Fogalomtár részben adhat hozzá. A Kifejezések lapon kattintson a Hozzáadás gombra. Használja a magyarázó felirat releváns kulcsszavait, hogy tegyen valamit ebben a kiegészítésben is az üzlet optimalizálása érdekében.
Töltse ki a Kapcsolódó kifejezések lehetőséget is, gondolva a szinonímákra, ezután ugyanaz a magyarázat jelenik meg rajtuk. Azt is beállíthatja, hogy az alkalmazás hol működjön: ez bárhol lehet. Akár a termékleírásokban, blogcikkekben stb. Vessen egy pillantást a Fogalomtár cikkünkre a Támogatás oldalon.
Miért jó önnek, ha ezt az alkalmazást választja?
A Fogalomtár gyors információs segítséget nyújt az ügyfelek számára, amikor a cikkeket, híreket vagy közvetlenül a termékoldalakat tekintik meg, és beszélgetnek róluk. Magyarázatokat írhat különböző kifejezésekre, márkákra, összetevőkre vagy termékösszetételekre, esetleg más konkrét szavakra.
Ezenkívül egy kifejezésoldal létrehozása saját URL-lel javítja a keresőmotorok rangsorolását.