Ügyfelek értékelése
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- A webáruházhoz hűséges és legnagyobb forgalmat generáló ügyfelek automatikus azonosítását
- A problémás ügyfelek automatikus felismerését, és annak letiltását, hogy új megrendelést adjanak le
- Lehetőséged van manuálisan bejegyzéseket fűzni az egyes ügyfelekhez, és ezeket kiértékelni szükség esetén
- Létrehozhatsz különféle speciális ügyfélcsoportokat marketing eseményekhez
Talán emlékszel leghűségesebb vásárlóidra, vagy fordítva, néhányra, akikkel nagyon rossz tapasztalataid voltak. De mi a helyzet a többi vásárlóval? Ha mindenkit csak az emlékezetedben tárolsz, akkor nem fogsz tudni alaposan tájékozódni. Szeretnéd, hogy tökéletes áttekintést kapj az ügyfeleidről, és így képes lehess különféle jutalmakkal, hűségprogramokkal dolgozni, esetleg fordítva: blokkolni egyik-másik megrendelést?
Az Ügyfelek értékelése alkalmazás segít abban, hogy rendszert hozz létre az ügyfelek tekintetében. Egy pillanat alatt megláthatod, mely ügyfeleidet kell leginkább elkerülni, és melyeket jutalmazni.
Az Ügyfelek értékelése alkalmazás tulajdonságai
Az ügyfelek áttekintése
Az ügyfelek áttekintésénél megnézheted az egyes látogatók vásárlási statisztikáit. Látni fogod, mennyit költöttek eddig összesen, hányszor rendeltek, és mikor tették ezt utoljára. A magas számokkal rendelkező vásárlóknál automatikusan látod a minősítést: egy zöld mosolygós kis arcot. Első pillantásra megtudod, mely ügyfeleknek érdemes kedveskedni. Egy piros szomorú kis arc pedig figyelmeztet például azokra az ügyfelekre, akiknek megrendelései gyakran zárulnak törléssel.
Hozzáadhatod saját jegyzeteid minden vevőhöz. Ezt a belső megjegyzést csak az adminisztrációban fogod látni, az ügyfél számára láthatatlan marad, és sehol sem jelenik meg. A vásárlókat különböző csoportokra oszthatod, semmi nem akadályozza meg különféle csoportok létrehozásában.
A megrendelések áttekintése
Sok esetben fontos információ lehet, ha megnézed az ügyfél minősítését (zöld vagy piros arc) a rendelés összesítésénél. Ahelyett, hogy a rendeléseket a leadás dátuma szerint teljesítenéd, előnyben részesítheted a pozitívan értékelt ügyfeleidet azzal, hogy az ő megrendelésüket készíted és küldöd el elsőként. Megtekintheted a különféle rendelési állapotokról szóló áttekintést, a függőben lévőktől a törölteken át az elküldöttekig, és az általad megadott zászlóval jelölheted őket.
A vásárlók értékelése
Az alkalmazásban beállíthatod, hogy mikor jelenjen meg a kis arc, valamint a pozitív vagy negatív értékelés egyéb kritériumait is. Testreszabhatod vásárlóid véleményezését, mert te tudod legjobban, hogy milyen tényezők számítanak leginkább az értékelésnél.
Miért jó Neked, ha ezt az alkalmazást választod?
Az Értékelések alkalmazással nem kell sokat keresgélned, ha szeretnél képet kapni ügyfeleidről. Az ügyfelek listáján a minősítések ikonikus megjelenítésének (zöld vagy piros arc) köszönhetően azonnal láthatod, hogy történt-e valami extra az adott vásárlóval kapcsolatban, legyen az pozitív vagy negatív. Nem kell rákattintani az egyes ügyfelekre, csak ráirányítod a kurzort, és azonnal hozzávetőleges képet kaphatsz arról, hogy mennyit költöttek eddig. Az ügyfelek értékelését közvetlenül a megrendelésekből is megtekintheted.
Kinek szól az alkalmazás?
Az ügyfelek értékelésének lehetőségét mindenki használni fogja, aki komolyan foglalkozik a látogatók elemzésével. Nincs túl sok hűséges ügyfél, ezért igazán meg kell becsülni őket, és akár a csillagokat is lehozni nekik az égről. Ugyanakkor akkor is értékelni fogod ezt az alkalmazást, ha nem akarsz papíron vagy Excel táblázatban jegyzeteket készíteni az ügyfelekről. Az Értékelések alkalmazás ideális azoknak a webáruház tulajdonosoknak, akik ismereteket szeretnének szerezni vásárlóikról.