Ügyfelek értékelése
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- A webáruházhoz hűséges és legnagyobb forgalmat generáló ügyfelek automatikus azonosítását
- A problémás ügyfelek automatikus felismerését, és annak letiltását, hogy új megrendelést adjanak le
- Lehetősége van manuálisan bejegyzéseket fűzni az egyes ügyfelekhez, és ezeket kiértékelni szükség esetén
- Létrehozhat különféle speciális ügyfélcsoportokat marketing eseményekhez
Talán emlékszik leghűségesebb vásárlóira, vagy fordítva, néhányra, akikkel nagyon rossz tapasztalatai voltak. De mi a helyzet a többi vásárlóval? Ha mindenkit csak az emlékezetében tárol, akkor nem fog tudni alaposan tájékozódni. Szeretné, hogy tökéletes áttekintést kapjon az ügyfeleiről, és így képes legyen különféle jutalmakkal, hűségprogramokkal dolgozni, esetleg fordítva: blokkolni egyik-másik megrendelést?
Az Ügyfelek értékelése alkalmazás segít abban, hogy rendszert hozzon létre az ügyfelek tekintetében. Egy pillanat alatt megláthatja, mely ügyfeleit kell leginkább elkerülni, és melyeket jutalmazni.
Az Ügyfelek értékelése alkalmazás tulajdonságai
Az ügyfelek áttekintése
Az ügyfelek áttekintésénél megnézheti az egyes látogatók vásárlási statisztikáit. Látni fogja, mennyit költöttek eddig összesen, hányszor rendeltek, és mikor tették ezt utoljára. A magas számokkal rendelkező vásárlóknál automatikusan látja a minősítést: egy zöld mosolygós kis arcot. Első pillantásra megtudja, mely ügyfeleknek érdemes kedveskedni. Egy piros szomorú kis arc pedig figyelmezteti önt például azokra az ügyfelekre, akiknek megrendelései gyakran zárulnak törléssel.
Hozzáadhatja saját jegyzetét minden vevőhöz. Ezt a belső megjegyzést csak az adminisztrációban fogja látni, az ügyfél számára láthatatlan marad, és sehol sem jelenik meg. A vásárlókat különböző csoportokra oszthatja, semmi nem akadályozza meg különféle csoportok létrehozásában.
A megrendelések áttekintése
Sok esetben fontos információ lehet, ha megnézi az ügyfél minősítését (zöld vagy piros arc) a rendelés összesítésénél. Ahelyett, hogy a rendeléseket a leadás dátuma szerint teljesítené, előnyben részesítheti a pozitívan értékelt ügyfeleit azzal, hogy az ő megrendelésüket készíti és küldi el elsőként. Megtekintheti a különféle rendelési állapotokról szóló áttekintést, a függőben lévőktől a törölteken át az elküldöttekig, és az ön által megadott zászlóval jelölheti őket.
A vásárlók értékelése
Az alkalmazásban beállíthatja, hogy mikor jelenjen meg a kis arc, valamint a pozitív vagy negatív értékelés egyéb kritériumait is. Testreszabhatja vásárlói véleményezését, mert ön tudja legjobban, hogy milyen tényezők számítanak leginkább az értékelésnél.
Miért jó önnek, ha ezt az alkalmazást választja?
Az Értékelések alkalmazással nem kell sokat keresgélnie, ha szeretne képet kapni ügyfeleiről. Az ügyfelek listáján a minősítések ikonikus megjelenítésének (zöld vagy piros arc) köszönhetően azonnal láthatja, hogy történt-e valami extra az adott vásárlóval kapcsolatban, legyen az pozitív vagy negatív. Nem kell rákattintani az egyes ügyfelekre, csak ráirányítja a kurzort, és azonnal hozzávetőleges képet kap arról, hogy mennyit költöttek eddig. Az ügyfelek értékelését közvetlenül a megrendelésekből is megtekintheti.
Kinek szól az alkalmazás?
Az ügyfelek értékelésének lehetőségét mindenki használni fogja, aki komolyan foglalkozik a látogatók elemzésével. Nincs túl sok hűséges ügyfél, ezért igazán meg kell becsülni őket, és akár a csillagokat is lehozni nekik az égről. Ugyanakkor akkor is értékelni fogja ezt az alkalmazást, ha nem akar papíron vagy Excel táblázatban jegyzeteket készíteni az ügyfelekről. Az Értékelések alkalmazás ideális azoknak a webáruház tulajdonosoknak, akik ismereteket szeretnének szerezni vásárlóikról.