Elhagyott kosár
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Áttekintheted a regisztrált és bejelentkezett felhasználók összes befejezetlen megrendelését
- Megtudhatod, hogy a felhasználó a kosár melyik lépésében hagyta el a megrendelést, és mit tett addig a kosárba
- Automatikusan ösztönözheted a vevőt, hogy 1-30 nap alatt fejezze be a megrendelést, addig a termékek továbbra is a kosárban lesznek
Amint te is bizonyára jól tudod, nem minden látogató válik azonnal vásárlóvá az első látogatás során. Több alkalommal, akár tízszer is jöhet csak nézelődni, mielőtt megrendel valamit. Mivel biztosan nem akarod elveszíteni ezeket a látogatókat, ezért létrehoztuk az Elhagyott kosár alkalmazást, aminek köszönhetően megnézheted, hogy hány látogató tesz termékeket a kosárba úgy, hogy aztán vásárlás nélkül távozik. Ezután emlékeztetheted őket a kosár tartalmára, hogy eldöntsék, befejezik-e a vásárlást vagy sem. Ez az alkalmazás számos teszt erdménye alapján növeli a konverzió esélyét.
Az Elhagyott kosár alkalmazás jellemzői
Az alkalmazás összesíti azokat az ügyfeleket, akik félbeszakították a rendelési folyamatot
Ennek az alkalmazásnak köszönhetően pontosan láthatod, mely vásárlók hagyták abba a rendelési folyamatot, hány termék volt a kosárban, milyen értékben és melyik lépésnél szakították meg a vásárlási folyamatot. Nagyon érdekes mutató az értékelés szempontjából például, hogy használták-e az akciós kupont vagy sem. Még azt is megtudhatod, hányszor tértek vissza, hányszor látogatták meg újra webáruházad.
Miért jó Neked, ha ezt az alkalmazást választod?
Manapság egyre drágábbá válik a látogatók bevonzása webáruházba, és többet kell dolgozni azon meglévő ügyfelekkel is, akik már ismernek és valószínűleg kapcsolatban állnak veled. Ennek eredményeként ez a megoldás olcsóbb módja lehet a megrendelések szerzésének. Ez az alkalmazás pontosan megmutatja, hogy melyik ügyfél nem fejezte be a megrendelést, így folytathatod velük a munkát, például küldhetsz nekik e-mailt, amelyben felhívod a figyelmet a már megtekintett termékekre.
Kinek szól az alkalmazás?
Ez az alkalmazás nem csak az olyan webáruházak számára fontos, akik már dolgoznak az adatokkal és elemzéseket készítenek. Ennek a lehetőségnek köszönhetően bármelyik webáruház azonnal láthatja, hogy hány látogató tette be a terméket a kosárba, majd nem fejezte be a vásárlást. Ez nagyszerű alkalmat kínál arra, hogy tovább dolgozz velük, és jobban rá tudd venni őket a megrendelés teljesítésére. Ilyen eset minden webáruházban előfordul, és tudnod kell, hogy vásárlóinak hány százaléka viselkedik így, de azt is, hogy ez nem jelent-e számodra nagyobb problémát, mint gondolnád.