Elhagyott kosár
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Áttekintheti a regisztrált és bejelentkezett felhasználók összes befejezetlen megrendelését
- Megtudhatja, hogy a felhasználó a kosár melyik lépésében hagyta el a megrendelést, és mit tett addig a kosárba
- Automatikusan ösztönözheti a vevőt, hogy 1-30 nap alatt fejezze be a megrendelést, addig a termékek továbbra is a kosárban lesznek
Amint ön is bizonyára jól tudja, nem minden látogató válik azonnal vásárlóvá az első látogatás során. Több alkalommal, akár tízszer is jöhet csak nézelődni, mielőtt megrendel valamit. Mivel ön biztosan nem akarja elveszíteni ezeket a látogatókat, ezért létrehoztuk az Elhagyott kosár alkalmazást, aminek köszönhetően megnézheti, hogy hány látogató tesz termékeket a kosárba úgy, hogy aztán vásárlás nélkül távozik. Ezután emlékeztetheti őket a kosár tartalmára, hogy eldöntsék, befejezik-e a vásárlást vagy sem. Ez az alkalmazás számos teszt erdménye alapján növeli a konverzió esélyét.
Az Elhagyott kosár alkalmazás jellemzői
Az alkalmazás összesíti azokat az ügyfeleket, akik félbeszakították a rendelési folyamatot
Ennek az alkalmazásnak köszönhetően pontosan láthatja, mely vásárlók hagyták abba a rendelési folyamatot, hány termék volt a kosárban, milyen értékben és melyik lépésnél szakították meg a vásárlási folyamatot. Nagyon érdekes mutató az értékelés szempontjából például, hogy használták-e az akciós kupont vagy sem. Még azt is megtudhatja, hányszor tértek vissza, hányszor látogatták meg újra webáruházát.
Miért jó önnek, ha ezt az alkalmazást választja?
Manapság egyre drágábbá válik a látogatók bevonzása webáruházba, és többet kell dolgozni azon meglévő ügyfelekkel, akik már ismerik önt és valószínűleg kapcsolatban állnak önnel. Ennek eredményeként ez a megoldás olcsóbb módja lehet a megrendelések szerzésének. Ez az alkalmazás pontosan megmutatja, hogy melyik ügyfél nem fejezte be a megrendelést, így folytathatja velük a munkát, például küldhet nekik e-mailt, amelyben felhívja a figyelmet a már megtekintett termékekre.
Kinek szól az alkalmazás?
Ez az alkalmazás nem csak az olyan webáruházak számára fontos, akik már dolgoznak az adatokkal és elemzéseket készítenek. Ennek a lehetőségnek köszönhetően bármelyik webáruház azonnal láthatja, hogy hány látogató tette be a terméket a kosárba, majd nem fejezte be a vásárlást. Ez nagyszerű alkalmat kínál arra, hogy tovább dolgozzon velük, és jobban rá tudja venni őket a megrendelés teljesítésére. Ilyen eset minden webáruházban előfordul, és tudnia kell, hogy vásárlóinak hány százaléka viselkedik így, de azt is, hogy ez nem jelent-e önnek nagyobb problémát, mint gondolná.