Ecomail
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Egyszerű csatlakozás az Ecomail.app platformhoz az okos marketing és a többcsatornás kommunikáció érdekében
- Webáruházad kapcsolatainak szinkronizálása a megrendelésekből, a Hírlevelek és az Ügyfelek részből
- A kiválasztott adatok szinkronizálása a megrendelésekből
- Figyelemmel követheted a felhasználók viselkedését a weboldaladon
- Figyelemmel követheted a kosár tartalmát az automatikus Elhagyott kosár kampány során
- Kapcsolatok címkézése a webáruházban lévő adatok szerint
- Adatátvitel a kapcsolat kijelentkezéséről a webáruház oldalán
- A webáruházban lévő adatok felhasználása személyre szabott és automatizált kampányokhoz
Egyszerű eszköz, amely a webáruházak okos e-mail marketingjére specializálódik. A hírlevelek és a felugró (pop-up) űrlapok mintasablonjainak egyszerű módosítása, szegmentáció, automatikus kampányok, személyre szabott tartalmi blokkok. Kapcsolódás további csatornákhoz – SMS, Facebook, Instagram, Messenger. Kezdő webáruházak számára is alkalmas.
Az Ecomail általános tulajdonságai
1) Drag & drop editor hírlevél készítéséhez
Egy ügyes szövegszerkesztő segítségével saját magad is egyszerűen elkészíthetsz professzionális hírleveleket grafikus vagy kódoló nélkül. Válassz ki egyet egyet az előre beállított sablonok közül, amelyet igényeid szerint módosíthatsz. Az eredmény egy reszponzív e-mail, amely a számítógépen és a mobilalkalmazáson is megfelelő módon jelenik meg. A terméksablonok még egyszerűbb elkészítéséhez saját termékfeed-et is felhasználhatsz.
2) Ünnepek és nemek felismerése
Az Ecomail felismeri az ünnep dátumát is. Így ügyfeleket nevükön szólíthatod, az ünnepek alkalmából üdvözletet küldhetsz nekik, illetve az adatbázist feloszthatod nemek szerint.
3) Űrlap új kapcsolatok gyűjtéséhez
Ne engedd webáruházad látogatóit csak úgy elmenni. Próbáld ki az e-mail-címek gyűjtését statikus, kihúzható vagy felugró űrlap segítségével. Az Ecomail szerkesztőjével egyszerűen megszerkeszthetők és még könnyebben elhelyezhetők a weben.
4) Statisztikák
Pontos adatok alapján dönthetsz. Az átkattintások és megnyitások, a kijelentkezett felhasználók és a levélszemét-panaszok arányának figyelését lehetővé tevő funkció az Ecomailben magától értetődő. Ráadásul az e-mail kampányokat könnyedén összekapcsolhatod a Google Analytics-szel.
5) Pontos célzás a szegmentáció segítségével
A szegmentációnak köszönhetően különböző tartalmú e-maileket fogsz tudni küldeni. Az adatbázist feloszthatod a kapcsolatok tulajdonságai, az e-mail kampányokban való aktivitásuk, befejezett vásárlásaik vagy a weboldalon való mozgásuk alapján.
6) Automatizált kampányok
Az automatizált kampányokat egyszer beállítod, és ezután már maguk fogják küldeni helyetted az e-maileket, SMS-t, Messenger üzeneteket, vagy bekapcsolják a hirdetést a Facebookon és az Instagramon. A legsikeresebbek közé tartoznak a felhasználó regisztrációját követő üdvözlő e-mail, szülinapi köszöntő, az elhagyott kosárra való emlékeztető, illetve a régen nem vásárló ügyfél újra aktiválása.
7) Személyre szabhatóság és dinamikus tartalom
A hírlevél sablonjába ún. személyre szabott blokkokat helyezhetsz el az ügyfeled érdeklődését felkeltő tartalommal. Ajánlj az ügyfeled figyelmébe olyan kategóriába tartozó termékeket, amelyeket a legutóbb böngészett, vagy javasolj termékeket az utolsó vásárlása alapján.
8) Összekapcsolás a Facebookkal/Instagrammal
Az Ecomail fiókot egyszerűen csatlakoztathatod a Facebook hirdetői fiókoddal. Így új e-mail címeket gyűjthetsz majd közvetlenül a Facebookról/Instagrammról (FB LEad Ads), a hirdetéseket vásárlókból vagy kiválasztott szegmensekből létrehozott custom audience-re irányíthatod, illetve üzeneteket küldhetsz a Messengerre.
Miért válaszd az Ecomailt
Számos eszköz létezik tömeges e-mailek küldésére és általában nagyon hasonló funkcióik vannak. Miben tér el az Ecomail, és hogyan segíthet neked
- Általános és haladó funkciók elérhető áron, tekintsd meg a tarifák árlistáját
- Az egész alkalmazás egyszerű környezetének köszönhetően a teljesen kezdő felhasználók is megbirkóznak az első hírlevelük elkészítésével
- Az integráció automatikusan és valós időben szinkronizálja az adatokat - nincs szükség további beállításokra
- Több mint 100 cikkhez és útmutatóhoz férhetsz hozzá, amelyek segítenek mindent beállítani.
- Amennyiben nem boldogulnál, chaten online ügyfélszolgálathoz fordulhatsz angol nyelven
- Általános és haladó funkciók elérhető áron, tekintsd meg a tarifák árlistáját
Miért csatlakoztasd az Ecomail-t a webáruházadhoz?
Az Ecomail és a Mailchimp összehasonlítása
Kinek szól az alkalmazás?
Az Ecomail különböző méretű webáruházak számára jelent megoldást. A kezdő webáruház tulajdonos aktívan építheti kapcsolatai adatbázisát a felugró űrlapok segítségével, valamint kihasználhatja a rendszeres kiküldéseket végző alkalmazást. A közepes és nagy webáruházak kihasználhatnak minden haladó funkciót, és így magasabb szintre emelhetik e-mail marketingjük teljesítményét.
Hogyan történik az Ecomail csatlakoztatása, megtudhatod ebből az útmutatóból.
Az alkalmazás megrendelését követően a Shopteten regisztrált e-mail címre kapsz egy egyedi kódot, amelyet az Ecomail-fiókban kell megadnod.
Tekintsd meg a tarifaelőfizetések árlistáját.
Az Ecomail alkalmazás aktív használatához nélkülözhetetlen a Marketer+ tarifa előfizetése.