Chaty: WhatsApp és Chat gombok
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Személyre szabott támogatást nyújt vásárlóidnak több mint 20 közösségi és üzenetküldő platformon keresztül, beleértve a WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram, LinkedIn stb.
- Figyeld csevegési csatornáidat, és tájékozódj vásárlói igényeidről, fájdalmaidról és preferenciáidról a jobb üzleti stratégia érdekében.
- Növeld az ügyfelek elégedettségi arányát azáltal, hogy valós idejű segítséget nyújtasz nekik.
- Szerezz versenyelőnyt a testreszabási és elemzési funkciókkal, amelyek segítenek növelni a márkahűséget és a bizalmat.
- Finomítsd és növeld a potenciális ügyfelek számát konkrét forgalmi forrásokon, oldalakon, napokon és órákon, országokon és sok más aktiválási és célzási szabályok segítségével.
Kommunikálj az ügyfeleiddel több mint 20 chat- és közösségi csatornán, beleértve a WhatsApp-ot és a Facebook Messengert is a Chaty használatával – ez az ügyfélszolgálati siker kulcsa.
Adj hozzá több kommunikációs csatornát webhelyedhez; személyre szabhatod a chat widgetet a márkád stílusának megfelelően; beállíthatsz triggereket és célzási szabályokat; és használd az analízis eszközöket a csevegőmodul teljesítményének nyomon követésére.
Válassz több mint 20 kommunikációs csatorna közül: WhatsApp, Facebook Messenger, Telegram, Viber, Skype, Line, E-mail, Instagram stb., hogy válaszolhass ügyfeleink kérdéseire, és költséghatékony támogatást nyújthass, valamint fokozhasd az ügyfelek elkötelezettségét és hűségét az üzletben.
- Beszélj vásárlóiddal több mint 20 közösségi és üzenetküldő platformon, beleértve a WhatsApp-ot, a Facebook Messengert, az SMS-t, a Twittert, az Instagramot, a LinkedIn-t és még sok mást.
- Állíts be triggereket és célzási szabályokat a csevegőmodulhoz a forgalmi források, oldalak, napok és órák, országok és sok egyéb kritérium alapján.
- Az Ügynökök funkciót használva ugyanannak a csatornának két vagy több példányát jelenítheted meg (két támogatási ügynök megjelenítése; két leképezés különböző üzlethelyekhez stb.).
- Használd a WhatsApp előre beállított üzeneteit a régi és új vásárlókkal folytatott interakciók személyre szabásához.
- Az analitika segítségével nyomon követheted ügyfeleid körében a legnépszerűbb csatornákat, és optimalizálhatod a még jobb konverziókat.
Miért válaszd ezt az alkalmazást?
- Kínálj ügyfeleidnek egy felhasználóbarát csevegőfelületet, amely segít nekik gyorsan megtalálni a keresett válaszokat.
- Jeleníts meg egy hívás gombot, kapcsolatfelvételi űrlapot, vagy kattintható csevegés gombot a webhelyeden, amely lehetővé teszi ügyfeleid számára, hogy kapcsolatba lépjenek veled.
- Állíts be konkrét célzási szabályokat a csevegőmodulhoz a potenciális ügyfelek és az értékesítések növelése érdekében.
- Adj hozzá több csevegési vagy közösségi csatornát a webhelyedhez, ahol hozzáférést biztosíthatsz az értékesítéshez, az ügyfélszolgálathoz vagy a vállalkozás bármely aspektusához.
Kinek való a Chaty alkalmazás?
A Chaty minden típusú üzlet számára alkalmas, akár kicsi, akár nagy webshopról van szó. Nem igényel további alkalmazások telepítését.
Hogyan lehet a Chaty-t aktiválni?
A Chaty hozzáadása és telepítése után a rendszer átirányít Téged a fiók létrehozásához. Ezt követően elkezdheted használni a Chaty alkalmazást a webáruházadban. Ha segítségre van szükséged, lépj kapcsolatba a Chaty támogatási csapatával a hi@support.premio.io e-mail címen.
Megjegyzés: az alkalmazás adminisztratív felülete angol nyelvű