Beszélgetés
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Felületet biztosít egy adott termék, cikk megvitatásához, nem oldal közvetlenül egy adott oldalon
- Lehetőséget ad a cikkek alatti és az egyes oldalakon történő beszélgetésre
- Lehetőséged van jóváhagyni a felhasználókat, törölni és szerkeszteni a bejegyzéseket
- Teljes mértékben ellenőrizheted a beszélgetéseket, a bejegyzések csak jóváhagyás után jelenhetnek meg, és csak te válaszolhatsz közvetlenül
Tedd lehetővé tétovázó ügyfeleidnek, hogy mások tapasztalatait közvetlenül a oldalán tekinthessék meg, a alatti beszélgetésben. A beszélgetés folytatható a cikkek alatt vagy a webáruház összes oldalán. Nem kell azért kilépni webáruházadból, hogy a versenytársak weboldalán keressenek az ügyfelek véleményeket és válaszokat a termékkel kapcsolatban felmerülő kérdésekre.
Az alkalmazás alaptulajdonságai
Vond be bátran ügyfeleid a beszélgetésbe, és növeld aktivitásukat a webáruházban. A megbeszélés ösztönzésével meghosszabbíthatod a webáruházban töltött időt, és növelheted a termék eladásának esélyét is, hiszen a bejegyzésekhez hozzászóló felhasználó megkapja a vásárláshoz szükséges legfrissebb információkat.
A beszélgetés beállításain belül megadhatod, hogy kinek lesz lehetősége megjegyzések hozzáadására. Tehát például az összes webhelylátogató, vagy csak a regisztráltak számára szeretnéd-e ezt biztosítani. Azt is kiválaszthatod, hogy ki válaszolhat a kérdésekre, és hogy a hozzászólásokat az adminisztrációban jóvá kell-e hagynod a közzététel előtt.
Miért jó önnek, ha ezt az alkalmazást választja?
A termék alatt vagy például a blogcikk alatt folytatott beszélgetés lehet a megfelelő impulzus ahhoz, hogy a webáruházad rendszeres látogatójából fizető vásárló legyen. Segítsd a felhasználókat döntésük meghozatalában, és mutasd meg nekik a többi felhasználó tapasztalatait a termékről!