Alap SEO
Mit tesz lehetővé az alkalmazás?
- Eszköz az URL címek összetételének beállításához, különösen metacímke, cím és leírás előállításához a webáruház minden részében
- Eszköz az egyes oldalak és teljes domainek átirányításainak beállításához a saját igényeidnek megfelelően
Optimalizálni szeretnéd webáruházad az olyan keresőkben, mint amilyen a Google? Ebben segít az Alap SEO alkalmazás, amely ingyenes! Állítsd be az URL-címek összetételét, a metacímkéket a webáruház minden részéhez, az adott oldalak vagy teljes domainek átirányítását. Támogatás oldalunkon megtudhatod, hogyan használhatja az alkalmazást.
Az alap SEO jellemzői
Meta tagek
A metacímkék a forráskód címkéi, amelyek alapvető információkat tartalmaznak az oldalról. Ezeket az információkat a keresőmotorok robotjai olvashatják el. Ezután jelenik meg a keresési eredmények között, vagy például amikor az oldalt megosztják a közösségi oldalakon.
Milyen metacímkéket tölthetsz be? A webáruház adminisztrációjában beállíthatod az oldal címét és leírását a bevezető oldalhoz, cikkeket, kategóriákat, termékeket, gyártókat és rovatokat. Javasoljuk, hogy hajts végre kulcsszóelemzést, amely alapján kitöltöd a metacímkéket.
Az URL felépítése
Az URL a SEO-ban az egyik legfontosabb On Page tényező, amelyet a keresőmotorok figyelembe vesznek. Nem arról van szó, hogy a világ összes kulcsszavát URL-re kellene irányítanod, de értelmesnek és relevánsnak kell lenni az internetes tartalomhoz mérten. Ezért állíts be URL-struktúrát az egyes termékoldalak, kategóriák, cikkek, szakaszok és gyártók számára, és kezeld körültekintően a kulcsszavakat.
Az URL címek átirányítása
Ugye te sem akarod, hogy webhelyed látogatói egy nem létező oldalra érjenek (404-es kód)? Ez esetben két lehetőség közül választhatsz:
- Az ideiglenes átirányítást (302-es kód) például szezonálisan közzétett információkhoz, weboldal karbantartáshoz vagy termékértékesítéshez használják. Az eredeti oldalt, amelyről ideiglenesen átirányítottak, a keresőmotor robotjai továbbra is követik. Utasítja a kódot, hogy tartsa ezt az oldalt az indexben.
- Az állandó átirányítás (301-es kód) azt mondja a keresőmotoroknak, hogy a régi URL már nem érvényes és nem is lesz érvényes, ezért emlékeznie kell az újra. Ideális esetben a minősítést is át kell helyezni. Mikor használják ezt? Ha két azonos vagy nagyon hasonló tartalmú oldala van, ez egy másolat. Ez problémát jelent a SEO-n belül, ezt a problémát a 301-es kóddal lehet megoldani. Az állandó átirányításnak akkor is van értelme, ha HTTP-ről HTTPS-re váltasz, vagy webáruházat költöztetsz át egyik domainről a másikra.
Domain átirányítás
Ha egynél több domained van, és szeretnéd futtatni ezeket a Shoptet webáruházadban, akkor használhatod az Alap SEO alkalmazást, a Domain átirányítása funkciót. Szükséges azonban megfelelni a meghatározott feltételeknek és kiválasztani a megfelelő beállításokat. A domain áthelyezésének teljes folyamatát Támogatás oldalunkon találod meg.
Kinek szól az alkalmazás?
Az Alap SEO alkalmazás minden webáruház tulajdonosnak hasznára lehet. Ennek köszönhetően optimalizálhatod online áruházad, hogy a lehető legmagasabb pozícióban jelenjen meg a keresőkben. Ez megkönnyíti az ügyfeleid számára, hogy megtaláljanak online, ennek köszönhetően még több megrendelés érkezik webáruházadba.